اخبار داغ

نماینده سابق مجلس :

مقاومت بهترین راهبرد در شرایط کنونی است/ آمریکا بیش از ایران به مذاکره نیاز دارد

مقاومت بهترین راهبرد در شرایط کنونی است/ آمریکا بیش از ایران به مذاکره نیاز دارد
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که آمریکا بیش از ایران به مذاکره نیاز دارد، گفت: منطق مقاومت بهترین راهبرد در شرایط کنونی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بخشایش اردستانی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، با اشاره بیانات اخیر رهبر انقلاب مبنی بر مقاومت در برابر دشمنان نظام اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب مقاومت را در دو بخش داخلی و خارجی مهم و اصولی می‌دانند.

وی ادامه داد: در بُعد خارجی باید به این مهم اشاره‌کنیم که منظور ایشان حفظ و تداوم جبهه مقاومت در کشورهای منطقه به‌خصوص سوریه و یمن است.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: حفظ و بقای جبهه مقاومت درواقع حفظ نظام و ارزش‌های انقلاب است که سال‌ها برای تحقق آن سختی‌کشیده‌ایم و باید باقدرت این مسیر تداوم یابد.

وی جبهه مقاومت را سدی در برابر خواسته‌های نامشروع آمریکا عنوان کرد و گفت: جبهه مقاومت در سال‌های اخیر به‌خوبی توانسته نقشه‌های استکبار جهانی را در منطقه از بین ببرد و به همین علت است که رهبر انقلاب بر حفظ جبهه مقاومت تأکیددارند.

بخشایش به مقاومت در داخل نیز اشاره کرد و ابراز داشت: هدف و منظور رهبر انقلاب از مقاومت در بُعد داخلی توجه و اتکا به درون و اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: درواقع رهبر انقلاب منظورشان از اقتصاد مقاومتی به‌هیچ‌عنوان فقر و کاهش قدرت خرید مردم نیست بلکه منظور ایشان افزایش توان تولید داخلی و عدم وابستگی به کشورهای خارجی است.

ترامپ بیش از ایران به دنبال مذاکره است

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی به تحولات اخیر منطقه و تحریم‌های آمریکا اشاره کرد و بیان داشت: آمریکا باهدف کسب درآمد و فروش تسلیحات نظامی به کشورهای عربی همواره به دنبال ایجاد جو روانی علیه کشورمان است و این موضوع جدیدی نیست.

وی ادامه داد: کره شمالی نیز همین وضعیت را دارد و بهانه‌ای شده است که کشورهایی مانند ژاپن و کره جنوبی بخش زیادی را از درآمدهای خودشان را به‌پای آمریکا بریزند و در عوض تسلیحات از این کشور بگیرند.

بخشایش به گمانه‌زنی‌های اخیر در خصوص مذاکره بین ایران با آمریکا اشاره کرد و تأکید کرد: در شرایط کنونی ترامپ بیش از ایران به دنبال مذاکره است و تنها هدفش این است که امضای وی پای برجام باشد.

وی افزود: بر همین اساس دولت فعلی آمریکا برای حضور در انتخابات تشنه مذاکرات است و می‌خواهد از این راهبرد در مبارزات انتخاباتی بهره ببرد.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ترامپ بیش از ایران به دنبال مذاکره است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه