اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی قوچان:

باند 4 نفره سارقان حرفه‌ای در قوچان متلاشی شد

باند 4 نفره سارقان حرفه‌ای در قوچان متلاشی شد
فرمانده نیروی انتظامی قوچان از دستگیری باند چهار نفره سارقان حرفه ای و سارق محتویات خودرو و کشف 13 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ قدیر مصرخانی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار صبح توس با تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در حوزه استحفاظی این فرماندهی، پی گیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و ماموران دایره تجسس کلانتری۱۱ طالقانی با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه های سرقت، سارق سابقه داری را شناسایی وپس از اطمینان از انجام سرقت ها توسط وی با هماهنگی قضایی این متهم را دستگیر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد:  فرد دستگیرشده به شش فقره سرقت شامل یک فقره سرقت طلا و جواهرات از یک منزل مسکونی و پنج فقره سرقت از ساختمان های نیمه تمام با همدستی ۳سارق دیگر اعتراف که همدستان وی نیز طی عملیات های جداگانه ای دستگیر شدند.

,

سرهنگ مصرخانی تصریح کرد: در بررسی مخفیگاه این سارقان طلا و جواهرات سرقتی به ارزش 200 میلیون ریال و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی دیگر کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتى به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

,

وی با اشاره به دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو نیز افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح حوزه استحفاظی این فرماندهی ماموران دایره تجسس کلانتری۱۱طالقانی با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه های وقوع سرقت، یک سارق سابقه دار را شناسایی وبا هماهنگی قضایی این فرد را دستگیر کردند.

,

فرمانده نیروی انتظامی قوچان در پایان گفت: فرد دستگیر شده به7فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف که تعدادی از اموال سرقتی از مخفیگاه وی کشف و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

,


انتهای پیام/

,
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه