اخبار داغ

نگاهی به قدرت روزافزون طرفداران منطق مقاومت

مقایسه نتایج سازش و مقاومت/ مقاومت گزینه قطعی ملت ایران است

مقایسه نتایج سازش و مقاومت/ مقاومت گزینه قطعی ملت ایران است
تجربه مقاومت همواره عقب نشینی دشمن و تجربه سازش همواره فشار مضاعف را در پی داشته لذا به تبیین بیشتر منطق مقاومت به عنوان اصلی ترین محور حرکت انقلابی پرداختیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهدپیام؛ انقلاب مفهومی بلند دارد و مفهومی عادی نیست و در این راستا اسلام انقلابی را تأیید می کند که به مفهوم واقعی‌اش باشد یعنی پاک کنندگی داشته باشد، پس وقتی می گوییم انقلاب، بایستی در ماهیت نیز تغییر صورت گرفته باشد و نه اینکه تنها در لباس و ساختار ظاهری دستخوش تغییراتی و عوض شدن هایی شده باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,

این مورد از این جهت دارای اهمیت است که در ایران قبل از انقلاب نیز ظاهر اسلامی در سطوحی حفظ می شده و مردم نیز با ادعیه و نماز و روزه ناآشنا نبوده اند اما 13 سال رئیس دولت نامسلمان و بهایی بوده که تنها با انقلاب اسلامی شرایط تغییر کرده است.

,

, , ,

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان جامعه شناسی در صورت تأسف و حسرت از گذشته و همچنین ترس از آینده به خصوص در نسل جوان، جامعه به نابودی کشیده خواهد شد لذا مسائلی از جمله غدیر، عاشورا و مهدویت همواره به عنوان مبانی و بنیه حرکتی انقلاب اسلامی محسوب می شوند و برای ترسیم آینده ای روشن باید روی این موارد سرمایه گذاری ویژه کرد.

,

منطق مقاومت؛ عامل اصلی حرکت محوری انقلاب

, منطق مقاومت؛ عامل اصلی حرکت محوری انقلاب,

در جامعه ای که انقلاب صورت گرفته همه سطوح و اقشار آن بایستی انقلابی باشند و انقلابی ماندن را نیز فرا بگیرند و این روزها که سالروز شروع انقلاب عملی است نیز بایستی به نقش مردم به عنوان اولین عنصر هر انقلاب توجه داشت و تحلیل صحیحی از اقشار مردمی، اتحاد انها، رنج ها، شادی ها و ویژگی هایشان داشت چرا که عناصر دیگر انقلاب در درجه بعدی اهمیت قرار دارند.

,

یکی دیگر از عناصر هر انقلاب، رهبری آن است که با هدایت مردم عامل اجتماع و وحدت مردم نیز است که نمونه موفق آن انقلاب اسلامی ایران بوده است اما به عنوان  مثال در فلسطین نیز با وجود ملت قوی و قدرتمند، شاهد ان هستیم که نسل های زیادی در دوران جنگ متولد شده اند.

,

سخنان رهبر معظم انقلاب در سالروز مراسم ارتحال امام خمینی(ره) نیز بر اساس استراتژی قرآنی و الهی بر مقاومت در برابر زیاده خواهان مستکبر تأکید دارد.

,

شاید بتوان این نتیجه را گرفت در جهان امروز مهم ترین  برآیند هدایت و رهبری الهی مردم به عنوان دو عنصر اصلی انقلاب و ماندگاری نهضت انقلابی، چیزی جز استراتژی مقاومت نیست و عناصر دیگر مانند تشکل و تداوم انقلاب نیز درگرو ان است.

,

البته برای رسیدن به اهداف و استحکام عناصر انقلاب نیز باید هزینه پرداخت و خون دل ها خورده شود اما قطعا این مسیر هزینه دادن و اقدام در راستای سازش و ظلم پذیری دشمن در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و غیره نیست چرا که نتیجه مسیر سازش مورد پذیرش مردم نبوده و در ان ارزش های انقلابی محقق نمی شود.

,

قدرت روزافزون طرفداران منطق مقاومت

, قدرت روزافزون طرفداران منطق مقاومت,

در رسیدن به نقطه ظلم ستیزی و مقاومت هدفی والا به عنوان ایجاد تمدن اسلامی نهفته است که با همان ساختار انقلاب و مردمی دست یافتنی خواهد بود و تنها با این روش می توان از انحراف ارزش ها جلوگیری کرد.

,

, , ,

کلیدواره مقاومت همرمان با انقلاب اسلامی و با هدایت های امام و رهبری و همچنین همراهی مردم یه عنوان یک جاذبه و عامل کشش سایر ملت های تحت سلطه تبدیل شده است چراکه با ثمر دادن برداشتن پرچم مبارزه با ظلم نوعی بیداری در آنها نیز ایجاد شد.

,

این پرچم و مسیر مبارزه الهی امام(ره) همچنان به مراتب نسبت به روزهای اول راه در موضع رشد و یشرفت قرار دارد چراکه با فشار و بیشتر شدن ظلم فطت های انسان ها نیز در برابر آن واکنش طبیعی نشان داده و تسلیم آن نمی شود و ملت های آزاده پی برده اند همین مقاومت، تنها راه تکمیل مسیر انقلاب و راه چاره است.

,

قطعا در این مسیر تجربه مذاکرات و نوعی تغییر روش رویارویی با جبهه دشمن تجربه گرانبهایی است و ریشه های این تفکر نیاز به مطالعه بیشتر دارد اما این در سال های گذشته با اذعان دوست و دشمن به اثبات رسیده است که تنها و مقاومت می تواند آینده ای روشن و مستقلی را برای مشتضعفان عالم به ارمغان داشته باشد و در پیش گرفتن راهی جز این علاوه بر ریزش ها در جبهه خودی، ناامیدی و دور شدن از اهداف را به همراه دارد.

,

قدرت روزافزون طرفداران منطق مقاومت در جهان نوعی هراس و دلهره دشمن را در پی داشته و بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب نیز تجربه مقاومت همواره عقب نشینی دشمن و تجربه تسلیم همواره فشار مضاعف بوده است.

,

منظق مقاومت به عنوان اصلی ترین محور حرکت انقلابی ترسیم شده، دارای شاخه های مختلف است و تنها به مقاومت در برابر فشار خارجی منتهی نمی شود و برای رسیدن به قله پیروزی باید در ابعاد مختلف، این منطق علاوه بر ترسیم چشم اندازها، توسعه و تبیین شود.

,

یکی از شاخه های مقاومت نیز اقتصاد مقاومتی است و بنا نهادن اقتصادی مقاوم با پشتوانه های مردمی و بدون تکیه به نفت است که در این مورد بحث فراوان است تا این تهدید جدی یعنی تهدید اقتصادی نیز که از جانب دشمن این روزها بر مردم تحمیل شده است نیز با شکست روبرو شود.

,

منطق مقاومت، فتنه معامله قرن را خنثی کرد

, منطق مقاومت، فتنه معامله قرن را خنثی کرد,

ابوالفضل ظهره‌وند سفیر اسبق ایران در ایتالیا در گفت‌وگو با این پایگاه خبری تحلیلی، اظهار کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب زوایا و بخش‌های تازه دیگری را از منطق مقاومت روشن کرد.

,

, , ,

وی با بیان اینکه مسئله مقاومت بالاتر از راهبرد بلکه نوعی زیستار است و نوع دیگر از رویکرد انقلابی بودن مورد تبیین واقع شد افزود: اگر روی اصول و مبانی قرآنی ایستادگی کنیم با واکنش های دنیاطلبان روبرو خواهیم شد و فشار بوجود آمده از سوی دشمن مقاومت را شکل می‌دهد.

,

مقاومت بالاتر از راهبرد بلکه نوعی زیستار است

, مقاومت بالاتر از راهبرد بلکه نوعی زیستار است,

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: مسئله مهم این است که مقاومت باید فعال و پیش‌رونده باشد و نه در شرایط انفعال چون روی اصول ایستادگی کرده‌ایم با واکنش ها و فشارها مواجه می‌شویم، البته این فشارها خنثی می‌شود چراکه در جنگ اراده ها ما در کنار اراده الهی خواست مردم را نیز همراه داریم که این قدرت جبهه مقاومت را مضاعف می‌کند.

,

وی افزود: جریان سازش در منطقه و داخل کشور مسیر سکولار و تسلیم را پیشنهاد می دهد و اینکه با واگذاری ظرفیت‌های ملی و دست شستن از مسئولیت های الهی و انقلابی صرفا نظاره‌گر باشیم و مسیر تسلیم را دنبال کنیم که البته این با ذات و جوهره تفکر انقلاب اسلامی نسبت و سازگاری ندارد.

,

جریان سازش در منطقه و داخل کشور مسیر سکولار و تسلیم را پیشنهاد می دهد

, جریان سازش در منطقه و داخل کشور مسیر سکولار و تسلیم را پیشنهاد می دهد,

ظهره‌وند با اشاره به این مطلب که فرمایشات رهبر معظم انقلاب تبیین عملیاتی و میدانی از تفکر انقلابی است تصریح کرد: باتوجه به روندهای منطقه‌ای موضوعی تحت عنوان معامله قرن به دلیل وجود تفکر انقلابی از دستور کار خارج می‌شود و زمینه ظهور و بروز پیدا نمی‌کند و بر آل سعود، امارات و آمریکا فشار وارد می‌شود چراکه شکست ساختار نظام سرمایه‌داری همگی ناظر بر موفقیت های تفکر مقاومت است.

,

وی افزود: روی دیگر این سکه چندجانبه گرایی است که سران روسیه و چین در نشست اخیر بر چندجانبه گرایی تأکید می‌کنند و مواضعی را اتخاذ می‌کنند که به مواضع چهل ساله ایران اسلامی نزدیک است، البته در بلندمدت راهبرد سایر کشورها مشخص نیست اما در مقطع فعلی موضع جمهوری اسلامی منزوی نیست بلکه مواضع ما شنیده شده و کارآمدی آن به اثبات رسیده و امروز قدرت‌های جهانی نیز متوجه منطق مقاومت هستند.

,

سفیر اسبق ایران در ایتالیا با بیان اینکه پرچمدار گفتمان و منطق مقاومت ایران اسلامی است خاطرنشان کرد: امروز روزی است که می توانیم در بلندای منطقه و جهان نقش و جاسگاه برجسته جمهوری اسلامی را شاهد باشیم و اینکه چهل سال مقاومت در حال به ثمر نشستن است لذا باید بتوانیم در عرصه جامعه‌سازی، تمدن‌سازی و دولت‌سازی نیز استفاده کنیم.

,

قدرت‌های جهانی نیز متوجه منطق مقاومت هستند.

, قدرت‌های جهانی نیز متوجه منطق مقاومت هستند, .,

وی افزود: متاسفانه نوع حکمرانی چندان سازگاری خاصی با این تفکر مقاومت ندارند و باید مطالبات و الزامات این کفتمان رعایت شود و بدون توجه به این الزامات و نگاه انقلابی بلندمدت به تحولات منطقه و حوزه بین‌الملل راهکار مناسبی نمی‌توان برای مشکلات و برون رفت از مشکلات داد و لذا باید این منطق به خوبی درک شود.

,

, , ,

ظهره‌وند اظهار کرد: گفتمان سازش توجیهش این است که مسیری انتخاب شود که کم هزینه باشد و تصور دارند در مواجهه با قدرتی مثل آمریکا، مسیر سازش و واگذاری برخی ظرفیت‌ها بتواند بقای کشور را حفظ کند، هزینه‌ها را کاهش دهد و زیستی داشته باشیم که البته همین موضع را در برجام هم دیدیم و باید خروجی مذاکرات این چند دهه در قالب‌های مخلف از جمله مذاکرات حقوق بشری، تعامل با غرب و اعتمادسازی بررسی شود.

,

معامله قرن به دلیل کارآمدی منطق مقاومت در نطفه خفه شد

, معامله قرن به دلیل کارآمدی منطق مقاومت در نطفه خفه شد,

وی افزود: اگر مقایسه شود و هزینه فایده صورت بگیرد، متوجه خواهیم شد که سازش به مراتب هزینه‌های سنگین تری را به ما تحمیل خواهد کرد و کشورهای دیگران این مسیر راه رفته‌اند و  از طرف دیگر مسیر مقاومت را نیز بررسی کنیم می بینیم به عنوان نمونه که طرف فلسطینی باور شده و و لذا معامله قرن در نطفه خفه می‌شود و به دلیل کارآمدی منطق مقاومت به نتیجه نمی‌رسد.

,

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: در یمن نیز اگر مقاومت صورت نمی‌گرفت یمنی ها هیچ گاه طرف مذاکره نمی‌بودند و حذف می‌شدند لذا مسیر مقاومت دارای هزینه های کمتر است و بقای اراده سیاسی را حفظ می‌کند.

,

وی افزود: در سوریه اگر مقاومت شکل نمی‌گرفت، نصف جمعیت سوریه از بین رفته بود ژئوپلتیک منطقه تغییر می‌کرد و این به معنای تغییر ژئوپلتیک ایران بود و جابجایی و تغییر نقشه خسارت های جبران ناپذیری به همراه دارد چراکه اینطور نیست که تغییر نقشه در نقطه ای توقف داشته باشد بلکه بصورت متوالی تغییرات صورت می‌گرفت و مقاومت این تغییرات را متوقف کرد و همینکه ترامپ به خسارت ها اشاره دارد و بر مذاکره با ایران دل بسته ناظر بر کارآمدی تفکر مقاومت است.

,

در جنگ اقتصادی، منطق مقاومت نادیده گرفته شده

, در جنگ اقتصادی، منطق مقاومت نادیده گرفته شده,

سفیر اسبق ایران در ایتالیا تصریح کرد: منطق مقاومت از هر زاویه‌ای منطق کارامدی است و فشارهای تحمیلی بر کشور که محصول برجام است نسبت به سال 1391 بیشتر شده است، پس چرا برجام امضا کردیم؟ قرار بود وضع معیشت مردم بهتر شود.

,

وی با اشاره به اینکه موضوع و منطق مقاومت قابل اندازه‌گیری است و قابلیت دفاع دارد افزود: فرمایشات رهبری به خاطر موفقیت‌ها و دستاوردهای قابل ارائه از منطقه مقاومت است.

,

ظهره‌وند خاطرنشان کرد: در جنگ اقتصادی نیز این منطق مقاومت نادیده گرفته شده است.

,

وی افزود: مقاومت موضوعی قرآنی است و وقتی شعار نفی سلطه شرق و غرب و ایجاد فضای اخوت و برادری و به رسمیت شناختن هویت ملی کشورها را مطرح کردید شما با واکنش از طرف مراجع قدرت و استکبار روبرو می‌شوید و وقتی از خدا بحث کردی و ایستادگی کردی با هجمه‌هایی روبرو خواهید شد و لذا ایستادگی در برابر این واکنش ها و برخورد با هجمه ها مقاومت فعال را شکل می‌دهد.

,

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: زمانی در مرزهای غربی با عراق در حال جنگ بودیم اما امروز در لبه مرزهای رژیم اشغالی همراه با عراقی ها در حال مقاومت هستیم، این همان منطق مقاومت است که تبیین دیگری از تفکر انقلاب است و وقتی در حوزه میدانی واقع می شود مقاومت نام دارد.

,

وی با بیان اینکه امروز مدل مقاومت تبدیل به جبهه مقاومت شده و گستردگی آن تا ونزوئلا رفته است افزود: ادبیات مقاومت، قرآنی است و لذا باید بر عدالت‌خواهی و اخوت انسانی ایستادگی کنیم و این گفتمان به شیاطین ضربه وارد می‌کند.

,

, , ,

سفیر اسبق ایران در ایتالیا اظهار کرد: منطق مقاومت در برابر منطق سلطه در یمن جواب داده است بطوری که در جنگ اخیر گنبد آهنین نتوانست بیشتر از 25درصد موشک‌ها را هدف بگیرد و 75 درصد ناکارآمد بود.

,

مذاکره تا امروز چیزی جز هزینه برای انقلاب نداشت

, مذاکره تا امروز چیزی جز هزینه برای انقلاب نداشت,

حجت الاسلام علی بهمنی، امام جمعه شهرستان شاندیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به اینکه انقلاب ما بر اساس مقاومت پدید آمده است اظهار کرد: امام خمینی(ره) مقابل ظلم شاه ایستاد و مقاومت کرد و مردم نیز مشکلات و سختی‌ها را تحمل کردند تا انقلابمان به پیروزی رسید.

,

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب نیز به دلیل مقاومت و ایستادگی جمهوری اسلامی در مقابل استکبار جهانی همواره کشور در زمینه‌های مختلف مانند زمینه علمی، فرهنگی و اجتماعی در حال پیشرفت بوده است که البته این مقاومت هزینه‌هایی برای این کشور داشته است.

,

حجت الاسلام بهمنی با اشاره به جنگ 8 ساله در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی، گفت: ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان بدون هزینه نبوده و شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای هسته ای نمونه‌های این هزینه هستند اما همواره هزینه سازش بیشتر از مقاومت است.

,

تفکر سازش همان تفکر لیبرالیستی است

, تفکر سازش همان تفکر لیبرالیستی است,

امام جمعه شاندیز تأکید کرد: مذاکره چیزی جز هزینه برای انقلاب اسلامی نداشته است و مذاکره جزو تاکتیک های دشمن برای تحمیل خواسته هایش به ما بوده و نمونه آن برجام است که ما در این مذاکره جهانی که چندین کشور دیگر پای آن را امضا کردند اما ناگهان آمریکا به صورت یک جانبه و بدون توجه به قوانین بین المللی از آن خارج شد.

,

وی با اشاره به اینکه دشمن در مذاکره تنها به دنبال گرفتن امتیاز از ماست، خاطر نشان کرد: تفکر سازش همان تفکر لیبرالیستی است که هیچ فایده ای برای کشور و مردم نداشته و تنها باعث دادن امتیاز بیشتر به دشمن شده است.

,

, , ,

حجت الاسلام بهمنی تصریح کرد: جبهه مقاومت در هر نقطه ای که حضور پیدا کرد پیروزی شد و نشان داده که مقاومت پیامدی جز خیر و برکت ندارد و بهترین الگو برای کشورهای اسلامی است و اگر این مقاومت وجود نداشت امروز عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن از دست مسلمانان خارج می‌شد و زیر پای دشمنان له می‌شدند.

,

مقاومت موجب پیشرفت جامعه شد

, مقاومت موجب پیشرفت جامعه شد,

حمید رضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با این پایگاه خبری تحلیلی، با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در سالروز رحلت امام خمینی(ره) و تاکید ایشان بر مقاومت در مقابل زیاده خواهی‌های دشمن، اظهار کرد: همانطور که رهبر انقلاب اسلامی اشاره فرمودند استراتژی مقاومت همان استراتژی قرآن، ائمه و پیغمبر است و اصولا نهضت‌های اسلامی و الهی بدون استراتژی مقاومت نمی‌توانند به نتیجه برسند.

,

وی با تاکید بر اینکه پیش‌برد اهداف یک انقلاب هزینه بر است، گفت: مسیر سازش و مسیر مقاومت هر دو برای انقلاب هزینه بر هستند اما مسیر سازش باعث منحرف شدن مسیر انقلاب از آرمان‌ها، ارزش‌های و اهداف می‌شود در حالی که نتیجه مقاومت رسیدن به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

,

ترقی یاد آور شد: هدف ما از انقلاب اسلامی ایجاد تمدن نوین اسلامی بوده و این تمدن زیر بنای حکومت اسلامی امام زمان(عج) است از این رو ما جز مقاومت چاره دیگری نداریم زیرا نتیجه سازش چیزی جز انحراف در رسیدن به حکومت جهانی امام زمان(عج) نیست.

,

سازش عامل منحرف شدن مسیر انقلاب از آرمان‌ها است

, سازش عامل منحرف شدن مسیر انقلاب از آرمان‌ها است,

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه تنها راه حرکت تکاملی و انقلاب تکاملی جمهوری اسلامی مقاومت است، افزود: برخی بر این باورند برای اینکه هزینه‌ها را کم کنیم نباید در مقابل دشمن مقاومت کنیم و باید از اتراتژی سازش در مقابل دشمن استفاده کنیم، این در حالی است که این استراتژی علاوه بر اینکه باعث دور شدن از اهداف انقلاب می شود، باعث ایجاد ناامدی در مستضعفین نسبت به انقلاب اسلامی و آینده آن می‌شود.

,

وی ادامه داد: دور شدن از اهداف و ناامیدی از انقلاب باعث ریزش طرفداران انقلاب اسلامی می‌شود و از طرفی این تاخیر باعث می‌شود که دشمن در یک حرکت ملایم کاری بکند که انقلاب از مسیر اصلی خودش منحرف شده و به نابودی بی انجامد.

,

ترقی با تاکید بر اینکه سازش هزینه‌های انقلاب را چندین برابر می‌کند، تصریح کرد: مذاکره با دشمن طی چند سال گذشته آزمون خوبی بود برای مردم، دولت و همه کسانی که تفکرشان این بود که مذاکره با دشمن می‌تواند مشکلات کشور را حل کند، و دریافتیم که دشمن هیچ گاه قابل اعتماد نیست.

,

آینده مقاومت درخشان است

, آینده مقاومت درخشان است,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: مذاکره با آمریکا نه باعث کاهش تحریم‌ها، نه باعث کاهش توطئه‌ها و دشمنی‌های آمریکا شده و نه باعث پیشرفت جامعه شد، بلکه تجربه ثابت کرده است که چیزی که باعث پیشرفت جامعه شده مقاومت است نه مذاکره.

,

, , ,

وی با اشاره به تجربه بسیار خوب جبهه مقاومت در منطقه و گسترش روز افزون آن، گفت: آینده مقاومت آینده درخشانی است زیرا پیروزی ازآن مقاومت است و دشمن مجبور به عقب نشینی شده و ترس صهیونیست ها و استکبار جهانی از این جبهه به دلیل قدرت روز افزون آن در منطقه است.

,

منطق مقاومت چالش اساسی آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل است

, منطق مقاومت چالش اساسی آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل است,

حسین محمدی نیز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: گفتمان مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و طاغوت با نهضت امام راحل در 15 خرداد 42 آغازشده و تا امروز این تفکر و اندیشه در آحاد مختلف جامعه نیز نهادینه‌شده است.

,

وی تصریح کرد: در شرایطی که در 40 سال گذشته نظام سلطه از ترفندهای متعددی برای فروپاشی و انحراف انقلاب اسلامی بهره جسته اما در این مدت گفتمان و منطق مقاومت استکبار جهانی را به زانو درآورده و خواهان گفت‌وگو و مذاکره شده است.

,

محمدی بیان کرد: متأسفانه برخی افراد از روی ضعف و یا عامدانه، سفیهانه مبنی بر بازگشت به مذاکرات در صورت ادبیات مناسب آمریکائی‌ها سخن می‌گویند و این در حالی است که سیاستمداران ایالات‌متحده بارها ثابت کردند بدعهد، پیمان‌شکن و حیله‌گر هستند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: گواه این ادعا اخیراً با موضوع برجام بر همه سلایق سیاسی و اقشار مختلف مردم ثابت‌شده که چندین سال وقت و هزینه مملکت صرف مذاکراتی شد که نتیجه‌ای جز تحریم‌های ظالمانه‌تر و عقب‌ماندگی هسته‌ای برای کشور نداشته است.

,

محمدی اضافه کرد: انسان مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود، هرچند که مسئولان این کشور از دو بار بیشتر گزیده شدند اما نمی‌دانیم این آدرس دادن به سیاستمداران آمریکایی از روی ضعف و ناتوانی در اداره امور کشور است یا وادادگی در برابر غربی‌هاست.

,

وی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های متمادی علاوه بر تبیین گفتمان و منطق مقاومت بر سالم‌سازی و مقاوم‌سازی اقتصاد کشور تأکید داشتند تا در زمان‌های بحران اقتصاد کشور به مخاطره نیفتد.

,

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: این در حالی است که منطق مقاومت جمهوری اسلامی ایران در 40 سال گذشته، به الگویی برای کشورهای آزادیخواه جهان اسلام تبدیل‌شده و به‌طورکلی امروز به‌عنوان چالش اساسی آمریکا و صهیونیزم بین‌الملل مطرح‌شده است.

,

وی با بیان اینکه تنها راه نجات فلسطین و آرمان‌های آن مقاومت و ایستادگی است، افزود: امروز منطق مقاومت معامله قرن را بر هم زده، به‌طوری‌که گروه‌های مختلف فلسطینی و آزادیخواهان جهان اسلام با استفاده از این گفتمان خواهان برگشت فلسطینیان آواره به سرزمین مادری و بیرون رفتن صهیونیست‌های غاصب شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه