اخبار داغ

گفت و گوی دانا با زاکانی درباره حاشیه سازی‌های اخیر رئیس جمهور:

روحانی بیشترین اختیارات را در میان همه روسای جمهور دارد/ مشکل اصلی کار نکردن دولت است/ روحانی به دلیل ناکارآمدی این حرف‌ها را می زند

روحانی بیشترین اختیارات را در میان همه روسای جمهور دارد/ مشکل اصلی کار نکردن دولت است/ روحانی به دلیل ناکارآمدی این حرف‌ها را می زند
علیرضا زاکانی، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی این سخنان روحانی را در شرایط موجود موضع گیری نادرستی دانست و گفت: مشکل ما کار نکردن دولت است نه اینکه اختیارش کم است.
[

علیرضا زاکانی، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره اظهارات اخیر روحانی پیرامون اختیارات کم رئیس جمهور گفت: همه روسای جمهور وقتی پای ناکارآمدی دولت وسط می آید، مخصوصا در دور دوم، جملات مشترکی را اظهار می کنند و دنبال اختیارات فراقانونی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

زاکانی با بیان اینکه فرمایش آقای رییس جمهور از جنبه های مختلف قابل بررسی است گفت: این اختیاراتی که روسای جمهور دائما طلب می کنند ورود به حوزه های سایر قوا و کم کردن از قدرت و قابلیت سایر قوا در ابعاد مختلف است.

,

وی با اشاره به اینکه این صحبت روحانی تازه نیست و پیش از این هم از روسای سابق مسبوق به سابقه است گفت: با توجه به شرایط و اختیاراتی که الان روحانی دارد، بیشترین اختیارات در طول دوران انقلاب اسلامی درمیان همه روسای جمهور است.

,

نماینده سابق مردم تهران این صحبت های روحانی را فرافکنی و فرار رو به جلو دانست و گفت: وی اختیارات لازم را گرفته و به واسطه ناکارآمدی این حرف ها را می زند. روحانی به دنبال این است مسیری را را دنبال کند که خودش را از مسیر ضعف و پاسخگویی خارج کند.

,

زاکانی با طرح این سوال که روحانی این اختیارات را می خواهد چه کند افزود: روحانی با همین اختیارات موجود که فراوان هم هست چه کرده است که الان اختیارات بیشتر هم می خواهد؟! چقدر توانسته در جهت رفع مشکلات مردم استفاده کرده و آنها را حل کند که بیشتر توقع دارد؟!

,

وی با بیان اینکه به نظر می رسد روحانی مقصود دیگری را از طرح این صحبت ها دنبال می کند گفت: این صحبت ها در این شرایط داخلی کشور هم ناظر بر ناکارآمدی دولت است و هم اینکه روحانی نظارت سایر قوا و دستگاه های نظارتی را بر نمی تابد.

,

زاکانی این سخنان روحانی را در شرایط موجود موضع گیری نادرستی دانست و گفت: مطمئنا با همین این اختیارات و تلاش بیشتر بسیاری از دردها و مشکلات مردم قابل رفع است. مشکل ما کار نکردن دولت است نه اینکه اختیارش کم است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه