اخبار داغ

رئیس اداره بهزیستی قوچان خبر داد؛

جمع‌آوری بیش از 550 میلیون ریال زکات فطره در قوچان

جمع‌آوری بیش از 550 میلیون ریال زکات فطره در قوچان
رئیس اداره بهزیستی قوچان گفت: در ایام عید فطر، بیش از 550 میلیون ریال زکات فطره و کفاره توسط این اداره در این شهرستان جمع آوری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ براتعلی دیانت ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار صبح توس گفت: در ایام عید فطر تعداد 72 صندوق در 36 پایگاه جمع آوری زکات فطره و کفاره توسط اداره بهزیستی این شهرستان و پنج موسسه خیریه تحت نظر این اداره، در نقاط مختلف سطح شهر مستقر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: موسسات خیریه آرزو، خضراء، نابینایان، ناشنوایان و موسسه خیریه همت در جمع آوری زکات اداره بهزیستی قوچان را همراهی کردند.

,

وی  با بیان اینکه طبق صورتجلسه بازگشایی و شمارش، مبلغ 406 میلیون و 554 هزار ریال زکات فطریه و مبلغ 148 میلیون و 409 هزار ریال کفاره جمع آوری شده است، افزود: در مجموع 554 میلیون و 963 هزار ریال زکات فطره و کفاره توسط عوامل بهزیستی قوچان جمع آوری شده است.

,

رئیس اداره بهزیستی قوچان با بیان اینکه فعالیت های این مجموعه در چهار حوزه اصلی تعریف شده است، تصریح کرد: توانبخشی  یکی از مهمترین حوزه های ماموریتی سازمان بهزیستی بوده و در سال گذشته خدمات پزشکی در قالب فیزوتراپی به 401 نفر در بیش از چهار هزار و 10 جلسه انجام شد.

,

دیانت با بیان اینکه خدمات فیزیوتراپی بصوت رایگان و نیم بها به توانخواهان ارائه می شود، گفت: همچنین در سال گذشته 98 دانشجوی کم توان قوچانی از حمایت های مالی یک میلیارد و صدمیلیون ریالی بهزیستی قوچان بهره مند شدند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه