اخبار داغ

رئیس کمیسیون تخصصی دانش بنیان اتاق تعاون ایران:

شرکت‌های دانش‌بنیان با مشکل ضمانت‌های بانکی در حوزه تسهیلات مواجه هستند/ از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان برای توسعه استان استفاده نمی‌شود

شرکت‌های دانش‌بنیان با مشکل ضمانت‌های بانکی در حوزه تسهیلات مواجه هستند/ از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان برای توسعه استان استفاده نمی‌شود
رئیس کمیسیون تخصصی دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به مشکلات شرکت‌های دانش بنیان در استان زنجان گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان با مشکل ضمانت‌های بانکی در حوزه تسهیلات مواجه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید محمدی در گفت‌وگو‌ با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مواجه بودن شرکت‌های دانش بنیان با مشکل ضمانت‌های بانکی برای دریافت تسهیلات اظهار کرد: این مشکل از جمله مشکلاتی اساسی این شرکت‌ها در استان زنجان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی در مورد تشکیل انجمن برای شرکت‌های انش بنیان در استان زنجان افزود: شرکت‌های دانش بنیان در استان زنجان انجمن ندارند و از استانداری این درخواست تشکیل انجمن برای فعالان این حوزه داریم که با تشکیل این انجمن حل مشکلات این شرکتها راحت‌تر می‌شود.

,

رئیس کمیسیون تخصصی دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به اینکه از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان استفاده نمی‌شود عنوان کرد: سازمان‌ها و ارگان‌ها از ظرفیت‌ها و توانایی‌ها شرکت‌های دانش بنیان استفاده لازم را نمی‌برند و این جای تاسف دارد.

,

وی با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان توانایی مشاوره به شرکت‌ها برای رسیدن به شاخص‌ها در بخش تعاون و غیر تعاون را دارند افزود: در زمینه فناوری و انتقال آن به صنایع سنتی استان جهت ایجاد محصولات فناورانه با ارزش افزوده بالا کمک می‌کنیم.

,

محمدی در مورد مشکل محل استقرار شرکت‌های دانش بنیان در استان زنجان افزود: این شرکت‌ها نیازمند حمایت در این مورد دارند تا ساختمانی برای استقرار این شرکت‌ها ایجاد شده و تمام شرکت‌های دانش بنیان در ان تجمیع یابند.

,

وی با اشاره به اینکه استان زنجان 55 شرکت دانش بنیان دارد افزود: این شرکتها ساختمانی برای استقرار ندارند و اگر این ساختمان برای این شرکتها ایجاد شود خیلی از مشکلات این شرکتها برطرف می‌شود.

,

رئیس کمیسیون تخصصی دانش بنیان اتاق تعاون ایران همچنین به بالا بودن ظرفیت فناوری اطلاعات شرکت‌های دانش بنیان افزود: استان زنجان ظرفیت تبدیل شدن به ستاد نانو در شمالغرب را دارد و بسیاری از این شرکت‌ها این ظرفیت را دارند.

,

وی با اشاره به اینکه باید در استان زنجان پژوهش سرای آی‌تی ایجاد شود عنون کرد: در حال حاضر مشکل فناوری اطلاعات زنجان نبود نیروی کار بوده و برای حل این مشکل پژوهش سرای آی‌تی ایجاد شود و این باید از همان دوره دبیرستان برای آموزش دانش اموزان ایجاد شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه