اخبار داغ

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور:

کردستان آدرسی مناسب برای ددمنشی و خباثت تمام عیار دشمن است/ تا زمانی که نهضت حسینی مسیر ما باشد این انقلاب پابرجا و زنده است

کردستان آدرسی مناسب برای ددمنشی و خباثت تمام عیار دشمن است/ تا زمانی که نهضت حسینی مسیر ما باشد این انقلاب پابرجا و زنده است
رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه کردستان ادرسی مناسب برای اثبات ددمنشی و خباثت تمام عیار دشمنان انقلاب اسلامی است گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از امریکای جنایتکار و جهانخوار تا مرتجعین منطقه حرف می زنند اما جرات اقدام در برابر انقلاب اسلامی ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازکُردتودی، سردار سرتیپ پاسدارغلامحسین غیب پرور در مراسم اجلاسیه شهدای شهر سنندج که امروز و با حضور مردم شهید پرور استان کردستان برگزار شدبا اشاره به عظمت برگزاری کنگره 5400 شهید استان کردستان اظهار داشت:  قدر مسلم چنین پاسداشت و بزرگداشتی با این عظمت و با این ابعاد کار یک نفر و دو نفر نیست و اول از همه عنایت حق تعالی و توجه خود شهیدان و همت همگانی و باور درونی و قلبی این رخداد با عظمت را ایجاد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی افزود: شهیدان اقتدار و آبرو و عزت و حیثیت امروز ما را رقم زدند و هر چه داریم از جمهوری اسلامی است و پایداری این نظام مقدس به یمن فداکاری های شهیدان ما است

,

 

,

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور خاطر نشان کرد: شهیدان ما شهیدانی هستند که اسلام را بیمه کردند و انقلاب را مستمر ساختند و خود معما هستند در این عالم و گره گشایی خواهد شد از این معماها در قیام قیامت.

,

 

,

وی ادامه داد: من اعتراف می کنم که شهیدان را نمی فهمم وقتی که می شنویم یک دختر 17 ساله کردستانی کرجوی قهرمان 9 ماه شکنجه و آزار و اذیت می شود اما از آرمان خود عقب نشینی نمی کند.

,

 

,

سردار غیب پرور افزود: چه خمیر مایه دینی ای در وجود او و سایر شهیدان است که پای دین خدا می ایستند تا آنجا که همه رنج ها و آلام را می پذیرند

,

 

,

وی با بیان اینکه فهم شهیدان برای حقیری چون من میسر نیست گفت: قدر این ها را خدا می داند و بندگان خاص خدا همچون پیامبر و ائمه اطهار(ع) و ما از ان عاجزیم

,

 

,

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: امام خمینی(ره) وقتی که می خواهد شهیدان را معرفی کند در یک جمله می فرماید شهید نظر می کند به وجه الله و معما را صد برابر می کند و این سوال ایجاد می شود که وجه خدا کجاست که شهیدان بر ان نظر می کنند؟

,

 

,

وی با بیان اینکه شهیدان را و جایگاه و منزلت شهیدان را خدا می داند افزود:شهیدان رفیع مرتبه هستند چرا که آنچه داشتند در پای دین خدا نهادند.

,

 

,

سردار غیب پرور ادامه داد: انقلاب اسلامی یک پدیده جدید است که آمد تا دین خدا را اعتلا ببخشد و امد تا بشر امروز را از حقارت دربیارورد.

,

 

,

وی افزود: انقلاب اسلامی پدیده جهانی که امد تا به مسلیمن جهان عزت دوباره ببخشد و هر آزادی خواهی را در اکناف عالم روحیه مجدد ببخشد و محی‌الدین و مجدالاسلام شد و بشر امروز چه مسلمان و چه غیر مسلمان انهایی که به دنبال عزت و آبرو و حیثیت هستند بدون تردید آبروی خود را از انقلاب اسلامی دارند.

,

 

,

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: انقلاب اسلامی آمد تا به همه تاریکی ها نه بگوید و به همین خاطر دشمن صف در صف از همان پیروزی انقلاب در برابر امام و در برابر شئونات انقلاب ایستاد.

,

 

,

وی افزود: زاویه زاویه ایران اسلامی بر شیطنت های دشمن قدار گواه است و کردستان آدرسی مناسب برای دد منشی و خباثت تمام عیار دشمن است.

,

 

,

سردار غیب پرور ادامه داد: سر بچه های ما را بریدند به ناحق و در اوج ددمنشی غائله کردند توطئه کردند تحریک کردند و دشمنی کردند اما چون اسلام ریشه انقلاب ما است و ریشه انقلاب قرص بود مردم این شجره مبارک را نگه داشتند.

,

 

,

وی بیان داشت: وقتی می گوییم کردستان قهرمان 5400 شهید دارد را نباید به امروز تناسب بست و باید به نسبت جمعیت سالهای دفاع مقدس ان را محاسبه نمود که این مردم غیور و دلسوخته آمدند و دفاع کردند.

,

 

,

سردار غیب پرور گفت: کردستان از قبل از انقلاب مطمع دشمنان بوده اما مردمان فهیم این منطقه پای نظام و انقلاب ایستادند و امروز عزت جمهوری اسلامی مرهون این ایستادگی هاست.

,

 

,

وی با اشاره به وقوع سیل در برخی استان های کشور افزود: شما ببینید یک سیل در کشور ایجاد می شود از کردستان حرکت می کنند و از اقصی نقاط کشور حرکت می کنند و این اسلام است که مردم را منسجم کرده است.

,

 

,

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما با همه ابعاد و با همه عظمت و گستره خود یک مینیاتور است از عاشورای محرم 61 و الگوبرداری است از ان حرکت عظیمی که فرزندان پیامبر انجام دادند و همه چیز خود را دادند تا اسلام بماند و همه رنج ها را تحمل فرمودند و انقلاب اسلامی مفتخر است به اینکه از این حرکت پیروی کرده است.

,

 

,

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: ما به برکت حسین بن علی (ع) پای انقلاب ایستاده ایم و تا زمانی که نهضت حسینی و آرمان حسینی مسیر ما باشد این انقلاب پابرجا و زنده است و امروز تبدیل شده است به یک نیروی لایزال در جهان که نمی توان با آن مقابله کردند.

,

 

,

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از امریکای جنایتکار و جهانخوار تا مرتجعین منطقه حرف می زنند اما جرات اقدام ندارند در برابر انقلاب اسلامی چرا که انقلاب قدرتمند است و از کرانه های مدیترانه تا سرزمین های دور در شرق آسیا را درنوردیده است.

,

 

,

سردار غیب پرور ادامه داد: از امریکای لاتین تا قلب اروپا انقلاب اسلامی را می شناسند و در برابر این عظمت سر تعظیم فرو می آورند و این انقلاب است که به برکت ولایت فقیه راه درخشان خود را ادامه می دهد.

,

 

,

وی با بیان اینکه شهیدان راهی باز کرده اند که ما هر گام را نسبت به گام قبلی محکم تر بر می داریم افزود: دشمن ما را نترساند که ما پای انقلاب با باوری قلبی ایستاده ایم و شل نخواهیم شد و در راه پایداری از انقلاب اسلامی مشکلات را تحمل می کنیم.

,

 

,

به گفته وی ما این درس را از شهیدان یاد گرفته ایم و شهیدان درس آزادگی و ایستادگی به ما اموختند و اموختیم که دین خدا ایستادگی می خواهد و باید پای دین خدا ایستادگی کرد.

,

 

,

وی با بیان اینکه باید در حراست و پاسداری و نگهداشت اسلام عزیز لحظه ای درنگ نکرد افزود:ما اگر امروز برای گرامیداشت شهدای سنندج قهرمان گرد هم امده ایم به این خاطر است که از مکتب شهیدان بیاموزیم.

,

 

,

به گفته غیب پرور شهیدان نیازی به فاتحه خوانی ما ندارند و این ما هستیم که نیازمند آنان هستیم و باید گفت مجالس شهیدان مجالس عبرت و درس آموزی و پند اموزی است.

,

 

,

وی با بیان اینکه شهیدان با خون خود صحیفه ای نگاشته اند که ان صحیفه راه گشای ما است و راه عزت دنیا و اخرت ما را رقم می زند افزود: شهیدان ثروت معنوی ما هستند و این گنجینه را باید حفظ کرد که حفظ ان تلاش می خواهد و باید شاگردان خوبی در مکتب شهیدان باشیم.

,

 

,

به گفته وی کسی که خدمت به مردم نمی کند راهش راه شهیدان نیست و خدمت به خلق خدا باید در دستور کار باشد چرا که حلاوت خدمت به آسانی از ذائقه مردم نخواهد رفت.

,

 

,

سردار غیب پرور ادامه داد: خدمت باید در ابعاد مختلف باشد و این تنها وظیفه بسیج و سپاه نیست و هر کسی بر سر سفره انقلاب نشسته است وظیفه دارد به مردمانی که 40 سال پای انقلاب اسلامی ایستادگی کرده اند خدمت کند.

,

 

,

به گفته سردار غیب پرور راه شهیدان راه ایستادگی و پایمردی و خدمت به مردم است و راه نگاه کردن به سکان دار انقلاب است.

,

 

,

وی ادامه داد: هیچگاه کسی که ادعا دارد در راه شهیدان ایستاده است نباید نگاه خود را از خط سکان دار انقلاب دور کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه