اخبار داغ

آخرین صحبت عرب درمورد بازگشت برانکو

آخرین صحبت عرب درمورد بازگشت برانکو
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تکلیف سرمربی پرسپولیس تا اوایل هفته آینده مشخص می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج عرب در گفت‌وگو با رادیو جوان با تاکید بر اینکه نظر باشگاه پرسپولیس بر حفظ برانکو ایوانکوویچ است، گفت: دیروز جلسه خوبی با اسپانسر اصلی داشتیم که نتایج خوبی داشت و مشغول نهایی کردن آن هستیم. برانکو گزینه اصلی ماست و نظرمان روی ایشان است.او یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد اما نکته اصلی پرداخت مطالباتش است که بخشی از آن را داده‌ایم و مابقی آن را می‌پردازیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
عرب در پاسخ به این سؤال که چه زمانی انتخاب سرمربی پرسپولیس مشخص می‌شود، گفت: ان‌شالله اوایل هفته آینده این کار صورت می‌گیرد.
,
 
,
وی در مورد اینکه آیا به این ترتیب زمان از دست نمی‌رود، گفت: برانکو یک لیست کتبی به ما داده که روی آن کار می‌کنیم که البته نقل و انتقالات بازیکنان جدای از آن است که این دو موضوع همزمان با هم پیگیری می‌شود و هیچ کدام از آنها وقفه ندارد.
,
 
,
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در رابطه با لیست ورودی و خروجی این تیم گفت: تیم ما خروجی ندارد و بر اساس لیست برانکو همه را نگه می‌داریم مگر اینکه کسی پیشنهادی داشته باشد که تنها علی علیپور بود که پیشنهادش را به ما ارائه کرد.
,
 
,
عرب در مورد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس گفت: در این مورد ما چیزی نشنیده‌ایم و در باشگاه چیزی مطرح نیست.
,
 
,
وی در خصوص بازگشت طارمی به پرسپولیس اظهار داشت: اجازه دهید این موضوعات در جای خودش بررسی شود اگر چیزی نهایی شود حتماً آن را به صورت رسمی اعلام می‌کنیم.
,
 
,
عرب در پایان با تاکید بر اینکه تکلیف سرمربی پرسپولیس تا اوایل هفته آینده مشخص می‌شود، اضافه کرد: قطعاً بدهی برانکو تا اوایل هفته آینده پرداخت می‌شود و به امید خدا او را حفظ می‌کنیم.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه