اخبار داغ

رئیس اداره کمیته امدادامام خمینی (ره) اسدآباد:

180 نفر حامی از ایتام و محسنین اسدآباد در لیالی قدر حمایت کردند

180 نفر حامی از ایتام و محسنین اسدآباد در لیالی قدر حمایت کردند
رئیس اداره کمیته امدادامام خمینی (ره) اسدآباد با بیان اینکه 180 نفر حامی از ایتام و محسنین اسدآباد در لیالی قدر حمایت کردند، گفت: در حال حاضر2 هزار و 200 نفر حامی از ایتام و محسنین اسدآباد حمایت می‌کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نایبی صفا در گفت‌وگو با خبرنگارنافع، با بیان اینکه 350 نفر یتیم در سطح شهرستان اسداباد وجود دارد که تحت پوشش نهاد کمیته امداد هستند، اظهار کرد: تا قبل از ماه مبارک رمضان هزار و 900 حامی از ایتام  البته محسنین حمایت می کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با بیان اینکه بیشترین حامیان ایتام اسدآباد تهرانی هستند، گفت: برای هر یتیم 250 تومان ماهیانه واریز میکنند.

,

رئیس اداره کمیته امدادامام خمینی (ره) اسدآباد با بیان اینکه محسنین شهرستان کمترین حامی درا داشتند که لیالی قدر این تعداد بیشتر شد، افزود: در لیالی قدر امسال تعداد 180 حامی از 226 ایتام و محسنین حمایت کردند.

,

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر2 هزار و 200 نفر حامی از ایتام و محسنین اسدآباد حمایت می‌کنند که در ماه مبارک رمضان مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون ریال کمک به صورت نقدی و ارزاق کمک کردند.

,

نایبی صفا با بیان اینکه مستمری ایتام و محسنین جوابگوی آنها نیست وامروز نیاز معیشتی اولویت آنها شده است، گفت: مستمری خانواده های مددجوی کمیته امداد به تعداد نفرات بستگی دارد .

,

وی گفت: در ماه مبارک رمضان امسال در روستای طویلان سفلی 13 میلیون تومان از سوی خیرین کمک شده است که توانستیم به هرخانواده 3 پرس غذای گرم بدهیم.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه