اخبار داغ

مسئول نمایندگی محیط زیست میاندورود تاکید کرد؛

ضرب‌الاجل به مجتمع‌های ساحلی برای تجهیز به سیستم تصفیه فاضلاب

ضرب‌الاجل به مجتمع‌های ساحلی برای تجهیز به سیستم تصفیه فاضلاب
مسئول نمایندگی محیط زیست میاندورود گفت: با توجه به اینکه در آستانه فصل تابستان هستیم ساماندهی وضعیت مجتمع‌های خدماتی و رفاهی و مجهز شدن به سیستم تصفیه فاضلاب موسوم به سبتیک تانک در دستور کار ما قرار دارد و در صورتی که این کار انجام نشود تا پایان خرداد طبق قوانین برخورد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمود هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: شعار سال جاری هفته محیط زیست"کاهش آلاینده‌ها و پسماند، آسمان آبی، زمینی سبز" بوده که برنامه‌های متنوعی با حضور دستگاه‌های اجرایی در سطح استان و شهرستان اجرا شده است.

وی بیان کرد: مسابقات نقاشی بر روی دیوار به‌عنوان آموزش فرهنگ زیست محیطی در بین عموم مردم، پاکسازی سواحل و جنگل همچنین برگزاری مسابقه دوچرخه سواری و نصب پلاکارد و بنر با موضوع محیط زیست در سطح شهرستان، بازدید از مراکز معاینه فنی خودروها و تشویق مردم به دریافت معاینه فنی، بازدید از واحدهای صنعتی و خدماتی شهرستان از جمله برنامه‌های این هفته بوده است.

مسئول نمایندگی محیط زیست میاندورود با اشاره به موضوع شعار درباره پسماند و زباله، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین موضوعات در سطح استان موضوع زباله و تفکیک زباله از مبدا است که باید با آموزش و فرهنگ سازی و استفاده از پتانسیل سازمان‌های مردم نهاد به آگاه سازی عمومی به تفکیک زباله از مبدا اقدام شود.

هادیان در ادامه گفت: گزارش‌هایی داریم و بازدیدهایی داشتیم که در اطراف بعضی روستاها نخاله‌های ساختمانی ریخته می‌شود که با پیگیری‌های انجام شده و هماهنگی با فرماندار و دهیاران اقداماتی برای ساماندهی این کار انجام دادیم.

وی با اشاره به فصل زاد و ولد حیوانات و پرندگان، تصریح کرد: شکارگران شکاردار مناطق جنگلی، مراتع و دشت باشند و محیط زیست هم برای حفاظت از حیوانات به خصوص قرقاول، در بعضی از مناطق گشت شبانه‌روزی آماده کنترل مناطق است و با هر متخلف با قوانین و مقررات زیست محیطی برخورد خواهیم کرد.

هادیان به آغاز فصل طرح دریا اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه در آستانه فصل تابستان هستیم ساماندهی وضعیت مجتمع‌های خدماتی و رفاهی و مجهز شدن به سیستم تصفیه فاضلاب موسوم به سبتیک تانک در دستور کار ما قرار دارد و در صورتی که این کار انجام نشود تا پایان خرداد طبق قوانین برخورد خواهد شد که تعلیق موقت اولین اقدام خواهد بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه