اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد خبر داد؛

پایش فشارخون 25 هزار نفر در خلیل‌آباد

پایش فشارخون 25 هزار نفر در خلیل‌آباد
مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد گفت: 25 هزار نفر از جمعیت بالای 30 سال در برنامه بسیج ملی کنترل فشارخون، هم‌زمان با سراسر کشور تحت پایش قرار می‌گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار یار خراسانی، بابیان اینکه طرح محوری کنترل فشارخون به‌صورت کشوری اجرا می‌شود و تا پانزدهم تیرماه ادامه دارد، اظهار داشت: ۲۵ هزار نفر جمعیت بالای ۳۰ سال شهرستان خلیل‌آباد در راستای برنامه محوری کنترل فشارخون تحت پایش قرار می‌گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی آگاهی بخشی عمومی برای موضوع فشارخون بالا، کشف موارد جدید ابتلا ، کنترل مبتلایان و مراقبت برای پیشگیری از بروز عوارض ناشی از این بیماری را از جمله اهداف این طرح برشمرد و خاطرنشان کرد: ۱۰۰ درصد جمعیت هدف تا پایان طرح، تحت پایش فشارخون قرار می‌گیرند و تاکنون از اول اجرای این طرح بیش از ۸ هزار نفر در سامانه مربوطه ثبت و تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خلیل‌آباد همچنین در ادامه از تحت پوشش قرار دادن افرادی که دارای فشارخون هستند خبر داد و تصریح کرد: در اجرای این طرح افراد دارای فشارخون شناسایی و تحت درمان قرار می‌گیرند.

,

وی ادامه داد: افرادی که دارای فشارخون بالا هستند مرتب از طریق مختلف اطلاعات لازم در مورد فشارخون و کنترل آن برای آنان پیامک می‌شود و از طرفی تحت درمان پزشک خانواده قرار می‌گیرند.

,

هاشمی در پایان از دهیاران، شوراییان و شهروندان خلیل‌آبادی خواست نسبت به راهنمایی افراد جهت حضور در مراکز کنترل فشارخون در سطح مراکز درمانگاهی و مرکز شهرستان اقدام و توصیه لازم را داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه