اخبار داغ

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی:

۷۱ درصد روستاهای آذربایجان غربی تحت پوشش خدمات تلفن و اینترنت هستند

۷۱ درصد روستاهای آذربایجان غربی تحت پوشش خدمات تلفن و اینترنت هستند
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: ۷۱ درصد از روستاهای آذربایجان غربی تحت پوشش هر سه خدمات اینترنت، تلفن ثابت و تلفن همراه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، قاسم جلیلی‌نژاد صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد، اظهار داشت: استان ظرفیت زیرساختی خوبی دارد و سعی بر افزایش آن داریم که از سال گذشته ۱۲ برابر افزایش پیدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی، افزود: ظرفیت پهنای باند ورودی استان ۱۱ برابر ظرفیت پهنای باند بهره برداری شده ۸ برابر شده است.

,

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی، ابراز کرد: در حال حاضر تعداد مشترکین ثابت و متحرک آذربایجان غربی ۲ میلیون و ۶۲۶ هزار و ۹۹۲ مشترک است.

,

وی، با اشاره به افزایش سایت های نسل سوم و چهارم تاکید کرد: تعداد سایت های نسل سوم ۳۸ درصد وسایت های نسل چهارم ۹۰ درصد افزایش داشته است.

,

جلیلی نژاد، با بیان اینکه همه روستاهای استان دارای ارتباط هستند، تأکید کرد: همه شهرهای استان ارتباط کامل دارند و ۷۱ درصد روستاها هر سه خدمت تلفن ثابت متحرک و اینترنت را دارند.

,

وی، با اشاره به پوشش تلفن ۹۹.۴ درصدی تلفن ثابت گفت: ضریب نفوذ تلفن همراه در شهریور  ۹۷ معادل ۱۰۲.۵۲ درصد بوده که در حال حاضر ضریب نفوذ تلفن همراه استان ۱۰۷.۵۵ درصد است و رشد خوبی داشته است.

,

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی، با اشاره به سه سفر وزیر ارتباطات طی ۸ ماه به آذربایجان غربی، افزود: در حال حاضر امکان ثبت نام تلفن ثابت روستایی برای یک هزار و ۴۲ روستا فراهم شده است و هزینه آن ۲۰۰ هزار تومان برای ثبت نام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه