اخبار داغ

معاون استاندار کرمانشاه:

کمیته اقتصاد فرهنگ و هنر در کرمانشاه تشکیل می‌شود

کمیته اقتصاد فرهنگ و هنر در کرمانشاه تشکیل می‌شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: کمیته اقتصاد فرهنگ و هنر برای حمایت از صنعتگران در کرمانشاه تشکیل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، هدایت حاتمی ظهر امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و فعالین صنایع دستی استان کرمانشاه و همچنین روز جهانی صنایع دستی اظهار داشت: یکی از الزامات زندگی امروز برای توسعه و بالندگی، ایجاد شور و نشاط است که فرهنگ و هنر می‌تواند تأثیر عمده‌ای بر آن داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه افزود: برای گذر از وضعیت سنتی به یک وضعیت اقتصاد مدرن و پیشرو توجه به مشاغل خرد لازم است و جامعه امروز اگر نظم صنعتی نداشته باشد جامعه متناسب با متد روز نیست.

,

وی بیان داشت: در این راستا مجموعه مدیریتی استان بر این باور هستند که مشاغل خرد و خانگی یکی از زمینه‌های جدی درآمدزایی و اشتغال است که به طور جدی باید دنبال آن باشیم.

,

حاتمی خاطرنشان کرد: اقتصاد فرهنگ و هنر یکی از موضوعات جدیدی که هم شغل در آن هست هم ریشه تاریخی دارد و هم به جامعه روح می‌دهد و می‌تواند بخشی از موانع پیش پای حضور بخش‌های مدرن تر در بازار جهانی را مرتفع کند.

,

این مسئول ادامه داد: طی امسال برای سه بازارچه در شهرستان‌های روانسر، اسلام‌آباد غرب و صحنه از محل اعتبارات سال گذشته هر کدام مبلغ یک میلیارد تومان پرداخت کردیم و امیدواریم این بازارچه‌ها سریع‌تر مستقر شوند چرا که یکی از حلقه‌های جدی این بازارها بخش اقتصادی آنهاست.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در بحث تأمین مالی در خدمت صنعتگران هستیم، گفت: امیدواریم با تلاش‌های فراوان از امروز تا سال آینده هر آنچه را که قول دادیم جامه عمل بپوشانیم.

,

حاتمی از تشکیل کمیته اقتصاد فرهنگ و هنر خبر داد و تصریح کرد: به خاطر اینکه ثابت کنیم دنبال این کار هستیم از هفته آینده این کمیته را استارت خواهیم زد.

,

وی افزود: اگر بتوانیم بحث درآمدزایی و اشتغال را با هنر تلفیق کنیم در بازار جهانی موفق ظاهر خواهیم شد و در نمایشگاه‌ها حرف برای گفتن داریم.

,

حاتمی یادآور شد: در ادبیات توسعه دنیا به سمتی پیش می‌رود که دولت روزبه‌روز سنگرها را برای بخش خصوصی خالی می‌کند و آنها را گاه به شرکت‌هایی که مسئولیت اجتماعی قوی دارد واگذار می‌کنند.

,

وی اظهار داشت: در حال حاضر واگذاری بخش دولت به تشکل‌ها مقوله جدی است که در آن تشکل‌ها باید نقش آفرینی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه