اخبار داغ

یادداشت؛

عزت ایران در برابر واسطه‌های غرب

عزت ایران در برابر واسطه‌های غرب
کسانی که دلخوش به میانجی‌گری ژاپن و آلمان هستند آدرس غلط به مردم می‌دهند، هرچند که افکار عمومی ایران در برخورد با سیاست‌های غرب چند گام از مسئولین جلوتر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سعیده کدخدا، کارشناس مسائل بین الملل در خصوص سفر نماینده دو کشور آلمان و ژاپن به ایران که قرار است حکم میانجی بین ایران و آمریکا را بازی کنند، نوشت: چند سالی است که جریان غربگرای داخلی با ارائه اطلاعات و تحلیل‌های غلط از نظام، دشمنان ملت ایران را گستاخ نموده‌اند تا جایی که  باعث امیدواری آمریکا به طرح‌های ضدایرانی خود شده و هزینه‌های ملت را برای تأمین منافع ملی خویش بالا برده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

اکنون تحولات میدانی در غرب آسیا، از کاهش تعهدات ایران در برجام تا موشک باران اسرائیل توسط حماس و بمباران تأسیسات نفتی عربستان توسط انصارالله یمن و موارد دیگر که باعث تغییر موازنه قوا به نفع جبهه مقاومت شده است.

,

نظام سلطه که در برابر مقاومت و تسلیم‌ناپذیری ایران سر تعظیم فرو آورده بدنبال راه‌های جایگزین است.

,

طی این روزها نماینده دو کشور آلمان و ژاپن با سفر به ایران حاوی پیشنهادات و پیام‌های آمریکا هستند.

,

اما رسالت دولتمردان ما ارسال پیام قدرتمندانه به این دو نفر(نخست وزیر ژاپن و وزیر خارجه آلمان) در راستای تأمین منافع ملی فوق‌العاده ضروری است. چرا که وزیر خارجه آلمان هنوز نیامده ژست طلبکارانه از ایران گرفته است.

,

کشورهای اروپایی که پس از خروج آمریکا دائماً در حال وقت‌کشی می‌باشند اکنون با ارعاب و زیر سوال بردن تدابیر هسته‌ای ایران به دنبال فشار بر جمهوری اسلامی ایران هستند. لذا عقل و منطق حکم می‌کند که با لبخند از او پذیرایی نکنیم و از توان بالای بازدارندگی ایران که به مدد جهادگران جبهه مقاومت ایجاد شده بهره ببریم.

,

هرچند دولتمردان کشور بهتر از هر کسی می‌دانند که این اقدام کشورهای اروپایی با هماهنگی آمریکا و نوعی فرصت‌سوزی است. تیم مذاکره کننده کشورمان سالها با غربی‌ها مذاکرات مستقیم داشته‌ایم و با آنها قدم زده‌ایم و تجربه اول ما در مذاکره نیست. لذا کسانی که دلخوش به میانجی‌گری ژاپن و آلمان و عمان و سوئیس هستند آدرس غلط به مردم به مردم می‌دهند، هرچند که افکار عمومی ایران در برخورد با سیاستهای غرب چند گام از مسئولین جلوترند.

,

اکنون که آلمان و ژاپن قرار است حکم میانجی بین ایران و آمریکا را بازی کنند، خودشان محکم‌ترین اقتصاد دنیا را دارند و بعد از جنگ دوم جهانی قوای نظامی‌شان را هر روز قوی‌تر و توسعه دادند و آمریکا می‌خواهد با این سیاست ما را مسلوب‌الاراده کند و ما را به خانه اول بازگرداند، اما به هر حال موضع ایران باید قدرتمندانه و عزتمندانه باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه