اخبار داغ

دادستان بوشهر:

اگر سوء‎نیتی در نصب تصاویر افراد مسئله‎دار باشد برابر قانون برخورد می‎کنیم

اگر سوء‎نیتی در نصب تصاویر افراد مسئله‎دار باشد برابر قانون برخورد می‎کنیم
دادستان بوشهر گفت: اگر مشخص شود سوء نیتی در این اقدام وجود دارد قطعا برابر قانون با عوامل برخورد خواهد شد و نتیجه آن به افکار عمومی اعلام خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ در روزهای گذشته سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری در اقدامی تصویر سناتورهای پهلوی و حامی انگلیس را به بهانه جایزه ادبی بوشهر بر تابلوهای سطح شهر نصب کرد که این امر موجب نگرانی اصحاب هنر و دغدغه‎مندی مردم نسبت به فرهنگ شهر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,
واکنش دادستان به نصب تصاویر افراد مسئله‎دار در بوشهر
, واکنش دادستان به نصب تصاویر افراد مسئله‎دار در بوشهر,
 
,
حسن‎پور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر گفت: موضوع نصب تصاویر افراد مسئله دار در سطح شهر بوشهر با هماهنگی دستگاه های مربوطه پیگیری و با متخلفین برخورد می‎شود.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
دادستان بوشهر اظهار کرد: اگر مشخص شود سوء‏نیتی در این اقدام وجود دارد قطعا برابر قانون با عوامل برخورد خواهد شد و نتیجه آن به افکار عمومی اعلام می‎کنیم.
,
 
,
بیانیه هنرمندان انقلابی استان بوشهر
, بیانیه هنرمندان انقلابی استان بوشهر,
 
,
بنام خدا
,
 
,
استان بوشهر زادگاه بزرگان و‌ دلاورانی است که قهرمان مبارزه برای اسلام و وطن هستند و بیش از دو قرن مبارزه استعمار از رئیسعلی دلواری و حماسه زنان لرده تا شهید نادر مهدوی شاهدی صادق بر این سخن است.
,
 
,
قیام قهرمانان استان بوشهر علیه متجاوزین پرتغالی، انگلیسی و مواجه رو در رو با شیطان بزرگ تنها برای دفاع از حریم اسلام و وطن بوده است و به راستی عزت و استقلال ایران امروز مرهون این دلاور مردان از بوشهر و سراسر ایران زمین است.
,
 
,
تاریخ پرافتخار بوشهر شیر زنان و شیرمردان بزرگی در حافظه خود به یاد دارد اما برخی نیز با حرکت در خلاف اعتقادات دینی مردم متدین با سرسپردگی فرهنگی به بیگانگان به خلق آثاری اقدام کرده‌اند که با زبان هنر به تخریب احساسات مذهبی و حس وطن دوستی ایرانیان دیده می شود.
,
 
,
این روزها در شهر بوشهر چشم‌ها میزبان تصاویر چهره‌هایی هستند که دین ستیزی را افتخار خود می دانند و از کوچکترین خدمت به دشمنان مردم دریغ نکرده‌اند.
,
 
,
این اقدام نابخردانه (اگر نگوییم خیانتکارانه) در نصب بنر هنرمندانی که سابقه سیاهی در خدمت به رژیم منحوس پهلوی و دشمنان خارجی مردم با زبان هنر ظلمی آشکار به تاریخ غنی استان بوشهر و هنرمندان این خطه است و ما جمعی از شاعران و هنرمندان انقلابی استان بوشهر قاطعانه این اقدام را محکوم می کنیم.
,
 
,
جای تأسف بسیار دارد که مردم ولایت مدار استان بوشهر به بهانه برگزاری سومین جایزه دوسالانه ادبی بوشهر باید شاهد برافراشتن بنرهایی در خیابان و اماکنی باشند که نام آنان مزین به شهیدان و بزرگان باشند.
,
 
,
هیچگونه توجیه و بهانه ای برای تامین هزینه‌‌های نصب و تبلیغ چهره‌های معاند اسلام و خادم بیگانگان از بیت‌المال توسط موسسه فرهنگی و اجتماعی شهرداری بندر بوشهر پذیرفته نیست و بانیان این عمل باید ضمن عذرخواهی ملزن به جبران خسارت‌های وارد شده به بیت المال شوند.
,
 
,
اقدام مناسب برای عدم تکرار چنین فجایع فرهنگی در استان بوشهر از وظایف آنان است که بدون اغماض باید پیگیری شود.
,
 
,
روی دیگر سخن ما متولیان فرهنگی استان بوشهر هستند که اگر سهل انگاری و غفلت آنان نبود شاهد این اقدام نبودیم.
,
 
,
بیانیه جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان بوشهر
, بیانیه جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان بوشهر,
 
,
بسم الله الرحمن الرحیم
,
اخیرا طی حرکتی مشکوک، عده ای تحت عنوان جایزه ی ادبی، ولنگاری فرهنگی را به جای کار فرهنگی به رگهای جامعه تزریق می کنند.
,
موسسه ی فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر، کاری ضدفرهنگی و هنجارشکنانه را در دستور کار خود قراداده است.
,
ضعف در عملکرد کارگزاران اجرایی و فلج کردن اقتصاد عمومی را با مشغول کردن افکار و انحراف اذهان عمومی سرپوش می گذارند.
,
نصب تصویرهای آلودگان و اخلاق گریزان و دین ستیزان، در انظار عمومی، توهین آشکار به باورهای مردم دین دار، اخلاقمدار و مبارز بوشهر است. تطهیر چهره های طاغوت منش غرب باور واستعمارپذیر، مقابله ی آشکار با مردم استعمار ستیز استان بوشهر محسوب می شود.
,
وظیفه ی سنگین مجامع دینی و نهادهای مذهبی است که در مقابل این ناهنجاری ها و کج رفتاری های فرهنگی، فریاد برآورند.
,
توطئه ی اهریمنان و بدخواهان نظام در قالب طرحهای فرهنگی، نباید عنان اختیار را از تصمیم گیران فرهنگ دینی برباید.
,
قرار دادن صورتهای تباه کنار برخی از چهره های قابل قبول، توهین بزرگی به تربیت یافتگان ادبی در عصر انقلاب اسلامی است و البته زنده کردن چهره های آلوده ی طاغوتی مرتد، جرم بزرگی است که مجامع ذی ربط، نبایدعاملان آن را از نظر دور دارند.
,
الگودهی غلط به جامعه به ویژه نسل نو گناه بزرگی است که همگان باید در مقابل آن به اعتراض برخیزند.
,
ما این حرکت معنی دار و البته بدمعنی را محکوم می کنیم و خواهان برخورد مجامع ذی صلاح و مجازات طراحان و عاملان عامد این رفتار هنجارشکنانه هستیم.
,
والسلام علی من اتبع الهدی
,
جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه