اخبار داغ

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان :

لرستان با کمبود تولید برق مواجه است/احتمال خاموشی در تابستان

لرستان با کمبود تولید برق مواجه است/احتمال خاموشی در تابستان
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان با بیان اینکه لرستان با کمبود تولید برق مواجه است گفت: در صورت عدم رعایت مردم در مصرف برق احتمال خاموشی در تابستان وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا فریدون خودنیا در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک، بابیان اینکه احتمال قطعی برق در تابستان امسال وجود دارد اظهار داشت: در صورت عدم رعایت مردم در مصرف برق احتمال خاموشی در تابستان را داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با اشاره به اینکه در منطقه پل‌دختر نیز که جز مناطق خیلی گرم است برق پایدار داریم افزود: 50 درصد زیرساخت‌ها را درست کرده‌ایم و مشکل خاصی ازنظر تأمین برق در پل‌دختر نداریم و تاکنون 43 میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم و برخی کارها را نیز باید در قالب کارهای بلندمدت انجام دهیم.

,

 

,

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان عنوان کرد: تفاهم‌نامه‌ای با استاندار لرستان به مبلغ 21 میلیارد تومان منعقدشده تا چند شرکت توزیع برق معین استان لرستان شوند و بر اساس آن حدود هشت پروژه را به این مبلغ برای ما انجام دهند.

,

 

,

وی بابیان اینکه ازنظر توزیع برق در کلیه مناطق استان لرستان مشکلی نداریم اما با مشکل کمبود تولید برق مواجه هستیم تصریح کرد: 59 هزار مگاوات در کل کشور ظرفیت آماده به تولید داریم اما سال گذشته 57 مگاوات پیک‌بار کشور بوده  است و پیش‌بینی کردیم حتی تا سه درصد مصرف برق بالا رود مشکلی نداریم ولی اگر مردم رعایت نکنند و مصرف زیادی داشته باشند احتمال اینکه خاموشی داشته باشیم وجود دارد.

,

 

,

خود نیا گفت: حدود سه هزار و 500  تفاهم‌نامه با کشاورزان، ادارات، صنایع و جاهایی که دیزل ژنراتور دارند بسته‌شده تا در مواقعی که پیک‌بار داریم یک روز قبل با آن‌ها هماهنگ می‌کنیم و به ما کمک کنند.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: الگوی مصرف ماهانه برق در مناطق عادی برای یک خانوار حدود 300 کیلووات ساعت در تابستان است و اگر 10 درصد این را صرفه‌جویی کنند تقریباً 20 درصد پول برقشان کم می‌شود ولی اگر 10 درصد بیشتر از این مصرف کنند 16 درصد به آن اضافه می‌شود.

,

 

,

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان افزود: حدود 60 درصد مشترکین ما الگوی مصرف را رعایت می‌کنند و 40 درصد دیگر اصلاً رعایت نمی‌کنند و اگر امسال هم رعایت نکنند هزینه برق زیادی پرداخت می‌کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه