اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

عزت و سربلندی ارمغان منطق مقاومت برای کشور/ عده‌ای در کشور مرعوب و خودباخته‌ی هیمنه غرب هستند

عزت و سربلندی ارمغان منطق مقاومت برای کشور/ عده‌ای در کشور مرعوب و خودباخته‌ی هیمنه غرب هستند
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: منطق مقاومت عزت، سربلندی، افتخار و مجد و عظمت را برای کشور به ارمغان آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛  در خصوص طرح منطق مقاومت توسط رهبر معظم انقلاب گفت: چهل سال از عمر انقلاب اسلامی در حال گذر است و از ابتدا منطق امام(ره)، منطق مقاومت بود و کشور در سایه تحقق و پیروی از این منطق در بسیاری از زمینه‌ها رشد اعجاب‌آمیزی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

رضایی افزود: به‌واسطه منطق مقاومت دنیا را متحیر کرده‌ایم که اگر این منطق نبود قطعاً به هیچ‌یک از این دستاوردهایی که امروز داریم، نمی‌رسیدیم.  

,

وی عنوان کرد: مشخص است کشورهایی که منطق مقاومت در راهبردهای آن‌ها جایی نداشته نه‌تنها هیچ دستاوردی ندارند بلکه در همه زمینه‌ها آسیب به آن‌ها واردشده است.

,

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه تجربه نتایج خوب منطق مقاومت بعد از رحلت امام توسط مقام معظم رهبری ادامه پیداکرده و امروز باعث سرافرازی و افتخار ملت شده است، اظهار کرد: در حوزه‌هایی که ضعف داریم باید با سرعت همه دست‌به‌دست هم دهند و این ضعف‌ها را رفع کنند که می‌توان گفت در رابطه با حوزه اقتصادی راه رفع این ضعف‌ها همان اقتصاد مقاومتی است.

,

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی بخشی از منطق مقاومت کلی‌ای است که نظام با آن حرکت کرده است و قطعاً اگر این مسیر را طی کنیم به‌زودی می‌توانیم مدعی باشیم که یک کشور صد در صد مستقل هستیم که همه تصمیمات در داخل کشور گرفته می‌شود و جمهوری اسلامی در همان راهبردی که تعریف می‌کند حرکت کرده و هیچ عامل خارجی‌ای نمی‌تواند بازدارنده باشد.

,

رضایی ضمن اشاره به اینکه منطق مقاومت پیامی چون عزت، سربلندی، افتخار و مجد و عظمت را برای کشور به ارمغان خواهد آورد، در پاسخ به سؤالی در خصوص اینکه آیا هستند عده‌ای که هنوز خواب مذاکره با آمریکا را ببینند تصریح کرد: در کشوری با جمعیت ۸۰ میلیون معمولاً آدم‌هایی هستند که یا مرعوب‌اند و یا اینکه خودباختگی آن‌ها آن‌قدر زیاد است که تحت تأثیر هیمنه غربی‌ها قرار دارند و یا توسط آن‌ها تربیت‌شده‌اند و یا عوامل نفوذی آن‌ها به‌حساب می‌آیند.

,

وی افزود: زمزمه‌هایی که شنیده می‌شود از این حلقوم‌ها است ولی عمده مسئولین نظام اعتقاددارند که منطق مقاومت منطق مثمر ثمر و موفق جمهوری اسلامی است و منطق سازش جز خسارت و خفت و ذلت هیچ ارمغانی برای ما نخواهد داشت.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در شرایط امروز جمهوری اسلامی که در یک مقطعی در مقابل غربی‌ها محکم ایستاده است و موفقیت‌های زیادی داشته و شکست‌های زیادی را به جبهه استکباری به‌خصوص آمریکایی‌ها وارد کرده است حالا اگر بخواهد عقب‌نشینی کند قطعاً خسارت‌ها و زیان آن برای جمهوری اسلامی فوق‌العاده زیاد خواهد بود.

,

وی خاطرنشان کرد: آحاد مردم و نخبگان جامعه می‌دانند که سازش در برابر دشمن نتیجه نخواهد داد ولی ممکن است قلیل آدم‌هایی باشند که هنوز تحت تأثیر فرهنگ غربی هستند و یا به قدری مرعوب‌اند که به واسطه ترسی که دارند نسخه سازش را می‌پسندند و یا حمایت می‌کنند.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه