اخبار داغ

مدیر کل ثبت احوال استان کرمان:

ثبت نام بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر برای کارت ملی هوشمند در استان کرمان/کارت های قبلی فاقد اعتبار هستند

ثبت نام بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر برای کارت ملی هوشمند در استان کرمان/کارت های قبلی فاقد اعتبار هستند
مدیر کل ثبت احوال استان کرمان گفت: تا کنون یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفر برای کارت ملی هوشمند در استان کرمان ثبت نام کرده اند و حدود ۵۰۰ هزار نفر دیگر باقی مانده اند که امیدواریم هر چه سریع تر مراجعه کنند تا بتوانند از خدمات آن بهره ببرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین زین الصالحین در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان؛در خصوص آخرین وضعیت کارت های هوشمند ملی گفت: تا امروز ۸۰ درصد مردم کرمان مراحل ثبت نام کارت هوشمند ملی خود را انجام دادند و بخش عظیمی از آن ها کارت های خود را دریافت کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛,

مدیر کل ثبت احوال استان کرمان افزود: با توجه به اینکه کارت های قبلی کاملا باطل شده و نرم افزار کارت های قدیم از سیستم کل دستگاه های خدمات رسانی حذف شده است افرادی که کارت هوشمند خود را هنوز دریافت نکرده اند با رسید ثبت نامی خود که شامل یک کد رهگیری است به همراه فیزیک شناسنامه تا دریافت کارت جدید می تواند خدمات را دریافت کنند.

,

زین الصالحین با بیان اینکه به زودی کارت های باقی مانده چاپ و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: تا کنون یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفر برای کارت ملی هوشمند در استان کرمان ثبت نام کرده اند و حدود ۵۰۰ هزار نفر دیگر باقی مانده اند که امیدواریم هر چه سریع تر مراجعه کنند تا بتوانند از خدمات آن بهره ببرند.

,

وی خاطر نشان کرد: آن دسته از کسانی که هنوز برای دریافت کارت ملی هوشمند مراجعه نکردند مردم شهرهای بزرگ استان یعنی شهر کرمان، رفسنجان، بم و جیرفت هستند که با باطل شدن کارت های قدیمی به اجبار باید مراجعه کنند چرا که در غیر این صورت هیچ دسترسی به خدمات دولتی در هیچ دستگاه اداری را نخواهند داشت.

,

مدیر کل ثبت احوال استان کرمان تصریح کرد: ۹۰ دفتر پیشخوان و ۲۰ دستگاه سیار در سراسر استان آماده خدمت رسانی به مردم جهت ثبت نام کارت ملی هوشمند است و تمام زیر ساخت های ما فراهم است لذا بر اساس تمهیداتی که اندیشیده شده است این تعداد باقی مانده تا سه ماه آینده می توانند ثبت نام کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه