اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد قوچان:

مدرسه تخصصی ورزش در قوچان ایجاد می‌شود

مدرسه تخصصی ورزش در قوچان ایجاد می‌شود
رئیس دانشگاه آزاد قوچان گفت: باتوجه به امکانات و زیرساخت های بسیار مناسبی که در این واحد دانشگاهی وجود دارد درصدد ایجاد اولین مدرسه تخصصی ورزش در این شهرستان می باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا کاظمی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار صبح توس با تشریح امکانات و زیرساخت های ورزشی در این شهرستان گفت: مجموعه ورزشی 22 بهمن دانشگاه آزاد قوچان با 9 هزار مترمربع فضای ورزشی و پنج سالن تخصصی شامل سالن چند منظوره، بدنسازی و کشتی، بدمینتون، تنیس روی میز و ورزش های رزمی ظرفیت بسیار خوب و کم نظیری در حوزه ورزش شهرستان ایجاد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: سالن ورزشی چندمنظوره مجموعه ورزشی 22 بهمن قوچان با استانداردهای جهانی ساخته شده و دارای هزار و 400 نفر ظرفیت و اسکوبورد بوده و قابلیت استفاده برای ورزش هایی همچون والیبال، بسکتبال، هندبال و فوتسال و.. را دارد.

,

وی با بیان اینکه سالن بدنسازی و کشتی این مجموعه ورزشی دارای تجهیزات کامل و به روز می باشد، افزود: این مجوعه ورزشی هرساله میزبان مسابقات مختلف استانی و کشوری بوده که در سال گذشته مسابقات کشوری دانشگاه آزاد اسلامی، مسابقات بسکتبال  لیگ برتر شرق کشورو... در این مجموعه برگزار شد.

,

کاظمی با اشاره به وضعیت سرانه ورزشی این دانشگاه نیز خاطر نشان کرد: سرانه ورزشی دانشگاه آزاد قوچان 2 برابر استاندارد جهانی و 3 برابر استاندارد کشوری می باشد.

,

رئیس دانشگاه آزاد قوچان تصریح کرد: باتوجه به بهره مندی از امکانات استاندارد، تجهیزات به روز، خوابگاه و سایر زیرساخت های لازم، آمادگی داریمتا  اردوهای تیم های ملی را در قوچان برگزار کنیم.

,

وی در پایان گفت: ایجاد مدرسه تخصصی ورزش، میزبانی مسابقات استانی و کشوری و برگزاری طرح های اوقات فراغت از برنامه های سال جاری این واحد دانشگاهی می باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه