اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی:

بیش از ۳ میلیارد تومان فطریه و کفاره در استان مرکزی جمع‌آوری شد

بیش از ۳ میلیارد تومان فطریه و کفاره در استان مرکزی جمع‌آوری شد
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: ۳ میلیارد و ۱۷۷ میلیون و ۸۸۶ هزار تومان زکات فطریه و کفاره از ۲۰۱۴ پایگاه ثابت و سیار در استان جمع‌آوری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: ۲۰۱۴ پایگاه ثابت و سیار شورای زکات در سراسر استان مرکزی طی روزهای گذشته برای جمع‌آوری فطریه و کفاره در استان فعالیت داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

موسی نژاد، از جمع‌آوری ۳ میلیارد و ۱۷۷ میلیون و ۸۸۶ هزار تومان زکات فطره و کفاره از روزه‌داران استان مرکزی تاکنون خبر داد و اظهار کرد: از این مبلغ یک میلیارد و ۹۹۸ میلیون و ۶۵۲ هزار تومان زکات فطریه عام ، ۱۷۹ میلیون و ۶۹۲ هزار تومان سهم سادات ، ۹۹۷ میلیون و ۴۵۴ هزار تومان کفاره غیر عمد و بیش از دو میلیون تومان کفاره عمد بوده است.

,

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان زکات فطریه از مردم مؤمن استان مرکزی جمع‌آوری شود.

,

موسی نژاد، وجوه جمع‌آوری‌شده از زکات فطریه و کفارات همچون سایر وجوه، از شهری به شهر دیگر منتقل نمی‌شود و در میان نیازمندان همان منطقه توزیع می‌شود که این مهم نیز در استان انجام‌شده است.

,

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: این نهاد به نیابت از مردم روزه‌دار به توزیع وجوه فطریه در اسرع وقت اقدام کرده است و لیست نیازمندان شامل مددجویان و افراد نیازمند تهیه‌شده بود که بعد از شمارش وجوه، با هماهنگی با صندوق امداد ولایت، فطریه به‌حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

,

وی خاطرنشان کرد: افرادی که هنوز فطریه خود را پرداخت نکرده‌اند، می‌توانند با واریز به شماره‌حساب  ۰۱۱۱۴۷۰۰۷۰۰۰۵   بانک ملی و شماره کارت‌بانک ملی  ۰۰۸۸-۹۹۹۴-۹۹۱۸-۶۰۳۷ و با استفاده از روش #۰۸۶*۸۸۷۷* و اپلیکیشن‌های سنا و سکه و همچنین با مراجعه به سایت کمیته امداد و دفاتر این نهاد در سطح استان نسبت به پرداخت زکات فطریه خود به کمیته امداد استان اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه