اخبار داغ

طی حکمی از سردار حسن زاده؛

«حفیظی» مسئول بسیج دانش آموزی استان تهران شد

«حفیظی» مسئول بسیج دانش آموزی استان تهران شد
معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه سیدالشهداء (ع) با حفظ سمت به‌عنوان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,

در این جلسه که با حضور روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان های تهران، فرمانده سپاه های شهرستانی، فرمانده حوزه های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان تهران و جمعی از مسئولان، اساتید و چهره های فرهنگی برگزار شد.

,

هادی حفیظی با حفظ سمت در معاونت علمی، پژوهشی و فناوری سپاه سیدالشهداء (ع) به عنوان ریاست سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران معرفی شد.

,

حفیظی دارای مسئولیت های متعدد در سطوح مختلف بسیج و سپاه بوده است که اکنون با توجه به تصدی مسئولیت در این دو مجموعه مهم تحولات گسترده ای پیش بینی می‌شود.

,

سردار حسن زاده، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: آموزش و پرورش نماد بیانیه گام دوم انقلاب است. از آنجا که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم آموزش و پرورش جز ارکان اصلی است. آموزش و پرورش یک نهاد پویا و اثرگذار در جامعه است .

,

حفیظی بسیج دانش آموزی

, حفیظی بسیج دانش آموزی, حفیظی بسیج دانش آموزی,

سردار حسن زاده در ادامه گفت: آموزش و پرورش یک نهاد پر جمعیت و پرکار است و شاید نقصهایی داشته باشد ، اما طبق گفته صیدلو باید تفرقه‌ها را کنار گذاشت و کمک کرد تا کمبودها و نواقص را رفع کرد و ما همین جا برای کمک به این نهاد عزیز اعلام آمادگی می کنیم.

,

وی عنوان کرد: در این جلسه معارفه ، ما از مسئولین بسیج دانشجویی ، تعلیم و تربیت ، علمی پژوهشی در همین راستا دعوت کردیم تا از نزدیک با این نهاد عزیز ارتباط پیدا کنند.

,

سردار حسن زاده اظهار داشت: به گفته رهبر معظم انقلاب ، حفظ وضع موجود کافی نیست و مثل مرداب می‌شود ، باید با فکر و هنر استفاده از ظرفیت‌های موجود از حال رکود عبور کرد.

,

وی ادامه داد: در حال حاضر رویکرد آموزش و پرورش به سمت مهارت پروری است که قابل تحسین است.

,

سردار حسن زاده در ادامه با به سابقه و تجربه درخشان حفیظی در مسئولیت‌های اخیر، برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

,

 

,

اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در مدارس استان تهران

,

صیدلو ، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز در این مراسم به اهمیت فعالیت های فرهنگی در مدارس استان تهران اشاره کرد.

,

وی در ارتباط با تعامل اثرگزار با سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران در حوزه های فرهنگی ، آموزشی و …اعلام آمادگی کردند.

,

در ادامه آقای صیدلو از زحمات بهرامی تشکر و برای حفیظی آرزوی موفقیت کردند.

,

 

,

تشریح فعالیت‌های بسیج دانش آموزی

,

بهرامی، مسئول سابق سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران گزارشی از فعالیت های بسیج دانش آموزی استان ارائه کرده و برای آقای حفیظی آرزوی موفقیت کردند.

,

هادی حفیظی نیز ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه به چند نکته مهم در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کردند که یکی از مهمترین نکات را استفاده از ظرفیت جوانان در مدیریت کلان کشور دانستند.

,

حفیظی گفت: ما تجربه این مدل مدیریت در کشور را داریم چه در دوران اول انقلاب و نظام سازی کشور و چه در دوران طلایی دفاع مقدس که میبینیم نخبگان و جوانهایی ظهور پیدا میکنند که امثال شهید حسن باقری، شهید متوسلیان و… که امروز اگر ما در سپاه حرکت میکنیم و به عنوان الگو به شهدا افتخار میکنیم حقا و انصافا یک پدیده بزرگ در تاریخ انقلاب ما هستند.

,

این نشان می دهد که ظرفیت وجود دارد و انتظار مقام معظم رهبری برای تحقق این وضعیت انتظاری است که تجربه خود را پس داده است.

,

مجموعه بسیج دانش آموزی و نظام آموزش و پرورش یکی از مهمترین دستگاه ها و مجموعه هایی است که میتواند در زمینه تحقق این انتظار حرکت کند.

,

در پایان مراسم از زحمات آقای بهرامی قدردانی و ایشان به سمت مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان تهران معرفی شدند.

,

 

,

تصاویری از مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه