اخبار داغ

وزارت اطلاعات گزارش دو تابعیتی‎ها را ارائه کرد

وزارت اطلاعات گزارش دو تابعیتی‎ها را ارائه کرد
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: کی از معضلات ما در آینده دو تابعیتی‎ها هستند که می‎توانند مشکلات زیادی را برای کشور به وجود بیاورند؛ در صورتی‎که قانون در این باره اصلاح نشود، ما شاهد تشدید مشکلات خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با صاحب نیوز بیان کرد: پیش از ظهر امروز موارد مختلفی از موضوع دو تابعیتی‎ها با حضور معاونان وزارت اطلاعات بحث و بررسی شد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ادامه داد: ضعف‎های قانونی بسیاری در زمینه‎های اقامت دائم، سرمایه گذاری، اقامت کوتاه مدت و گرین کارت لحظه‎ای داریم که تمامی این ضعف‎ها باید برطرف شوند.

وی افزود: یکی از معضلات ما در آینده دو تابعیتی‎ها هستند که می‎توانند مشکلات زیادی را برای کشور به وجود بیاورند؛ در صورتی‎که قانون در این باره اصلاح نشود، ما شاهد تشدید مشکلات خواهیم بود.

نماینده مردم شهرستان نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که برخی از مدیران و مسئولان ارشد کشوری دو تابعیتی هستند و چه برخوردی با آن‎ها می‎شود، خاطر نشان کرد: در این زمینه هم خلأهای قانونی داریم و مهم‎ترین کاری که باید در این زمینه انجام شود، اصلاح قانون است.

ابوترابی در پایان گفت: وزارت اطلاعات در این زمینه اشراف خوبی داشت و گزارش مناسبی را در جلسه ارائه کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه