اخبار داغ

برگزاری سیر نمایشگاهی ولایت فقیه در فضای مجازی

برگزاری سیر نمایشگاهی ولایت فقیه در فضای مجازی
مدیر انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی از برگزاری سیر نمایشگاهی ولایت فقیه در فضای مجازی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمال طاهری در گفت‌وگو با صاحب نیوز با بیان اینکه انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی یکی از مراجع سیر نمایشگاهی در سطح کشور است، اظهار کرد: فعالیت این انجمن از سال ۸۷ کارهایی را شروع کرده و تعداد زیادی از نمایشگاه‌ها را در فضای مجازی وقف کردیم.

مدیر انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی گفت: نمایشگاه‌هایی با موضوع وهابیت و بهائیت، امام زمان(عج)، انتظار و آخر الزمان، پیامبر(ص)، امام علی(ع)، حضرت زهرا(س)  و امام هادی(ع) تاکنون برپا کردیم.

وی افزود: امسال به مناسبت سی‌امین سال زعامت رهبری، امام خامنه‌ای نمایشگاه ولایت فقیه را منتشر کردیم که سعی شده در آن به شبهات بحث ولایت فقیه پرداخته شود.

طاهری با بیان اینکه نسل امروز مانند نسل های قبل نیست که کتاب بخواند و فضای مجازی همه ما را به مطالعه سریع کشانده است، تصریح کرد: به همین دلیل برای مواردی که دغدغه داریم سیر نمایشگاهی برگزار می کنیم و سعی کردیم این نیازها را در قالب تابلو، مقالات کوتاه همراه با عکس در فصای مجازی منتشر کنیم که هیئت های مذهبی، مراکز اسلامی، مساجد و پایگاه‌های بسیج بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

وی اضافه کرد: همین طور، سیر نمایشگاهی ما به گونه‌ای است که تک تک پوسترها را می‌توان به صورت جداگانه در فضای مجازی منتشر کرد و یک تسلسل نیست که اگر قسمتی از آن نباشد کمبودی به وجود بیاید.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه