اخبار داغ

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

تهدیدات دشمن از ضعف و ناتوانی است/ ارتش می‌تواند در حوزه بالگردی به کشورهای همسایه کمک کند

تهدیدات دشمن از ضعف و ناتوانی است/ ارتش می‌تواند در حوزه بالگردی به کشورهای همسایه کمک کند
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تهدیدات دشمن را نشان از ضعف و ناتوانی آنها دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، امیر کیومرث حیدری پیش از ظهر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران در استان کرمانشاه اظهار داشت: هوانیروز یک یگان مهم و تکنولوژی محور و تجهیزات محور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی افزود: تکنولوژی های متفاوت و متعددی باید در هوانیروز نهادینه شود که یک بالگرد بتواند به سلامت پروازش را انجام دهد.

,

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: بالگردهای هوانیروز پشت و پناه ملت بزرگوار ما هستند و هم در حوادث غیرمترقبه و هم در دفاع هوانیروز در دفاع مقدس کار پشتیبانی را انجام می‌دهند.

,

وی یادآور شد: سابقه نورانی هوانیروز در دفاع مقدس بی نظیر است و هیچ یگانی ما در ارتش نداریم که در دفاع مقدس به سربلندی هوانیروز قهرمان ما باشد و گواه آن نیز شهدای همیشه جاوید هوانیروز است.

,

امیر حیدری تاکید کرد: اینک ما در ادامه راه شهدای عزیزمان باید این یگان را سرپا و تکنولوژی محور و تکنیک محور نگه داریم.

,

وی گفت: خوشبختانه همه فرماندهان ما به این واقف هستند که باید کارکنان نخبه و دانشمند و کارکنانی که ابداعات و اختراعات ای دارند روی چشمان خودمان نگه داریم.

,

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: امروز هم فلسفه حضور من در این پایگاه تقدیر از عزیزانی است که توانسته اند این بالگرد که اورهال آن دو سال باید زمان میبرد و قطعات آن از خارج کشور تامین می‌شد، در همین پایگاه کمتر از یک فرصت دو ماهه با قطعات داخلی که در خود هوانیروز تولید شده آن را اورهال کنند.

,

وی تاکید کرد: نیروی زمینی به ویژه در بخش بالگردی به درجه ای از خودکفایی رسیده است که می تواند به کشورهای اطرافش هم کمک کند.

,

امیر حیدری خاطرنشان کرد: اعتقاد من این است که تهدیدات دشمن از ضعف و ناتوانی او است و الا اگر کسی قادر به انجام کاری باشد، تهدید نمی کند.

,

وی یادآور شد: دشمن زمانی آمد از یک قدمی مرزهای ما در کشورهای عراق و افغانستان استقرار پیدا کرد.

,

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: همان دشمنی که قادر بود در عراق و افغانستان استقرار پیدا کند قادر بود به ما نیز حمله کند اما زمانی که قابلیت‌های ما، توانمندی‌های ما، حاضر به جنگی ما و از همه مهم تر همت بلند و الهی رهبر ما او را دید عقب نشینی کرد.

,

وی گفت: دشمن تاجایی که عقب‌نشینی کرد که رفت و در ناوهای خودش در خلیج فارس مستقر شد و همانطور که شاهد از دید او اخطار داده ایم که اگر یک قدم جلو بیاید با او برخورد خواهیم کرد.

,

امیر حیدری خاطر نشان کرد: امروز دشمن در حال عقب نشینی از تمام مواضعی است که داشته و دلیل آن نیز این است که ما به درجه ای از بازدارندگی رسیده ایم که می توانیم دشمن و حرکات دشمن را در نطفه خفه کنیم و در این زمینه هم رجزخوانی می کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه