اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:‏

منطق مقاومت رمز پیروزی ایران اسلامی است‏/ توطئه اقتصادی دشمن با کار جهادی و انقلابی بی‌اثر می‌شود

منطق مقاومت رمز پیروزی ایران اسلامی است‏/ توطئه اقتصادی دشمن با کار جهادی و انقلابی بی‌اثر می‌شود
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره لزوم مقاومت در برابر دشمن گفت: منطق مقاومت رمز پیروزی ایران اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله علی خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: مقاومت گفتمان امام راحل و مقام معظم رهبری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه منطق مقاومت و ایستادگی رمز پیروزی ایران اسلامی است، ابراز کرد: باید در مقتابل دشمن و انواع توطئه‌هایش مقاومت کرد و پا پس نکشید.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه آمریکایی‌ها هر روز یک نقش را بازی می‌کنند، خاطرنشان کرد: روزی آمریکا 17 ناو خود و انواع موشک و هواپیماهای جنگی‌اش را به منطقه می‌آورد تا خوف و ترس ایجاد کند اما همین مقاومت ایران اسلامی است که سبب عقب نشینی آنها از مواضع‌شان شده است.

,

وی با اشاره به اینکه هرجا مقاومت کردیم، پیروز بودیم تصریح کرد: مقاومت هزینه دارد اما هزینه‌های سازش بسیار بیشتر از هزینه‌های مقاومت هست.

,

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به خوبی دست آمریکایی‌ها را خوانده است، عنوان کرد: آمریکایی‌ها بعد از ناکارآمد دیدن تهدیدات‌شان اکنون با پیشنهاد مذاکره به دنبال پیاده کردن نقشه‌های شوم خود هستند، آن چیزی که مقام معظم رهبری آن را زرنگ بازی سیاسی آمریکایی‌ها تعبیر کردند.

,

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید کمر همت به حل مشکلات اقتصادی کشور ببندند، گفت: اگر مسئولان ظرفیت‌های کشور را باور داشته باشند و به صورت جهادی و انقلابی در راستای حل مشکلات کشور تلاش کنند به طور یقین توطئه اقتصادی دشمن نیز بی‌اثر خواهد شد.

,

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه شرط پیشرفت‌های کشور نزدیک نشدن آمریکا است، اظهار کرد: نصرت الهی همواره بعد از مقاومت و ایستادگی نصیب ملت خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه عده‌ای حرف‌های فریبنده آمریکایی‌ها را باور می‌کنند، خاطرنشان کرد: تجربه و تاریخ نشان داده که هرجا به آمریکایی‌ها اعتماد شده ملت و کشور ضرر کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه