اخبار داغ

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

با فرهنگ سازی مردم را در امر مدرسه سازی مشارکت دهیم

با فرهنگ سازی مردم را در امر مدرسه سازی مشارکت دهیم
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: باید به دنبال منابع جدید مشارکت‌های مردمی باشیم و طوری فرهنگی سازی کنیم که مردم مشارکت در امر مدرسه سازی را جز مسئولیت‌های اجتماعی و بخشی از تأمین نیازهای خود بدانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما؛ محمد احسانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در هشتمین جشواره خیرین مدرسه ساز شهرستان قرچک اظهار داشت: آنان که درمال و جان خود انفاق می کنند درجات و جایگاه ویژه نرد خداوند دارند ، وجود خیرین پر از نور است و انسان های که با وجود نورانی خود برکات به هموطنانشان می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما؛, ورامین ما,

وی گفت: با وجود شرایط سخت خیلی ها برای کمک آمده اند و در این شرایط اهمیت کمک‌های مردمی و خیرین مدرسه ساز بیش از پیش احساس می‌شود و مهمتر از آن راه‌های مختلف جذب این مشارکت‌ها می‌باشد.

,

احسانی تاکید کرد: دولت به تنهایی توانایی ساخت و مقاوم سازی مدارس را ندارد و نیازمند کمک و همراهی خیرین است

,

وی بیان کرد: باید به دنبال منابع جدید مشارکت‌های مردمی باشیم و طوری فرهنگی سازی کنیم که مردم مشارکت در امر مدرسه سازی را جز مسئولیت‌های اجتماعی و بخشی از تأمین نیازهای خود بدانند.

,

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تصریح کرد: این برنامه خروجی خوبی  دارد و اشاعه فرهنگ خیر و خیرخواهی در جامعه و ارائه نیازهای آموزش و پرورش برای خیرین از اهداف برگزاری این جشنواره است.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: جذب و هدایت خیرین به سوی مدرسه سازی و تلاش در جهت افزایش تعهدات خیرین مدرسه ساز باید مورد توجه قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه