اخبار داغ

فرمانده سپاه استان کردستان در جمع اصحاب رسانه عنوان کرد؛

برگزاری کنگره ملی 5400 شهید کردستان در 30 خرداد/ پیام این کنگره اعلام فرهنگی بودن و امنیت پایدار کردستان است

برگزاری کنگره ملی 5400 شهید کردستان در 30 خرداد/ پیام این کنگره اعلام فرهنگی بودن و امنیت پایدار کردستان است
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از برگزاری کنگره بزرگ 5400 شهید کردستان در 30 خرداد ماه 98 خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، سردار محمدحسین رجبی پیش ازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با موضوع تشریح کنگره ملی 5400 شهید استان کردستان، با اعلام اینکه این کنگره 30 خردادماه سال جاری در سنندج برگزار می‌شود، عنوان کرد: همه ما مدیون جانفشانی‌های شهدای کردستان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی افزود: اقدام رسانه‌ای در خصوص کنگره شهدای کردستان یک اقدام فرهنگی مثبت است و باید ارج نهاده شود.

,

 

,

سردار رجبی گفت: کنگره شهدای کردستان پلی برای ارتباط ایثار شهدا به نسل های آینده است و نباید فراموش شود که چه فداکاری هایی در این استان انجام شد تا امنیت پایدار کنونی ایجاد شود.

,

 

,

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با بیان اینکه تقریبا تمامی اجلاسیه های مربوط به کنگره اصلی در شهرستان ها و اقشار برگزار شده، افزود: برکت کنگره 5400 شهید کردستان موجب شد تا پس از سالهای طولانی سالن 6 هزار نفری گولان سنندج تقریبا آماده شود و بعد از کنگره نیز جوانان استان برای انجام فعالیت های ورزشی از آن استفاده خواهند کرد.

,

 

,

سردار رجبی با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در راستای کنگره 5400 شهید کردستان در حوزه ها و سطوح مختلف، افزود: دیدار با یک هزار و 60 خانواده معدومین ضدانقلاب و دلجویی از آنان از مهم ترین این اقدامات بوده که در این دیدارها خانواده ها، به فریب خوردن فرزندان و وابستگان خود توسط ایادی استکبار واقف بودند و تأکید می‌کردند فریب دشمنان باعث شد که آنها اسلحه به دست بگیرند و در مقابل کشور خود بایستند.

,

 

,

وی کاشت 200 هزار اصل نهال به نام شهدای انصار و مهاجر کردستان، اجرای 7 هزار پروژه محرومیت زدایی، برپایی 14 بیمارستان صحرایی، انجام 2 هزار و 805 مورد خدمات درمانی و پزشکی به افراد کم بضاعت، اهدای 22 هزار و 350 مورد بسته حمایتی و جهزیه به نوعروسان بی بضاعت، 40 نشست علمی تخصص در دانشگاه ها، 440 مورد برگزاری مسابقات ورزشی کشوری و محلی به نام شهدای استان، 10 هزار و 637 مورد دیدار با خانواده های شهدا، 1500 مورد برگزاری یادواره های شهدا و... از دیگر اقدامات مهم در راستای کنگره عظیم 5400 شهید استان کردستان اعلام کرد.

,

 

,

وی پیام برگزاری کنگره 5400شهید استان کردستان را اعلام اینکه استان کردستان یک استان فرهنگی است و امنیت کامل دارد، عنوان کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه