اخبار داغ

مدیرکل نوسازی، توسعه مدارس استان سمنان خبر داد؛

حضور بیش از 400 خیر در همایش خیرین مدرسه‌ساز استان/ تحقق 10 میلیارد تومانی تعهد خیرین مدرسه ساز در سال گذشته

حضور بیش از 400 خیر در همایش خیرین مدرسه‌ساز استان/ تحقق 10 میلیارد تومانی تعهد خیرین مدرسه ساز در سال گذشته
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با اشاره به اینکه جشنواره خیرین مدرسه ساز 5 تیرماه در سمنان برگزار می شود، گفت: در این همایش بیش از 400 خیر مدرسه ساز تجلیل می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید هژبری مدیرکل نوسازی،  توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار مرآت، با اشاره به اینکه جشنواره خیرین مدرسه ساز 5 تیرماه در سمنان برگزار می شود، گفت: این جشنواره برای بیست و یکمین بار در استان اجرا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در ادامه  با اشاره به اینکه این جشنواره با هدف تجلیل و تکریم از مقام والای  خیرین استانی برگزار می شود، عنوان کرد: در این جشنوار 444 خیر شرکت می کنند که از این تعداد 267 مرد ،94 زن و مابقی حقوقی هستند.

,

هژبری ایجاد فرصتی برای تعامل و بیان انگیزه های مختلف خیرین برای انجام این کارخیر را از دیگر اهداف این جشنواره عنوان کرد و گفت: ترویج فرهنگ مشارکت در مدرسه‌سازی عامل مهم برای توسعه فرهنگی جامعه و رشد و شکوفایی استعدادهای آینده سازان کشو است.

,

 وی در ادامه افزود: سال گذشته خیرین مدرسه ساز بیش از 20 میلیارد تومان تعهد کرده اند که از این مقدار قریب به 10 میلیارد تومان آن تحقق پیدا کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه