اخبار داغ

امام جمعه طبس:

آمریکا به دنبال شعارهای عوام‌فریبانه است/ نیروهای مقاومت دست برتر را دارند

آمریکا به  دنبال شعارهای عوام‌فریبانه است/ نیروهای مقاومت دست برتر را دارند
امام جمعه طبس با بیان اینکه این جبهه و نیروهای مقاومت هستند که دست برتر را دارند، گفت: وقتی جبهه مقاومت موفقیت‌های چشمگیری داشته عقل هیچ انسان سالمی نمی‌پذیرد که از این موقعیت برتر دست بردارند و خودشان را به خفت و خواری در مقابل نظامی که هیچ بویی از انسانیت و بشریت نبرده بیاندازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا محمدی امام جمعه طبس در گفت‌وگو با خاورستان، پیرامون سخنان مقام معظم رهبری در روز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اظهار کرد: از آن‌جایی که اقدامات امام خمینی (ره) انقلاب، قیام، حرکت و ایستادگی در مقابل ظلم و ظالم برای رضای خداوند بود، خداوند محبت امام را در دل‌ها انداخت و همه مردم دنیا جذب ایشان شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: مردم دنیا دیدند که رهبر کبیر انقلاب برای نجات مسلمانان قیام کردند به همین دلیل اکنون پس از گذشت سی سال، سالگردشان پر فروغ‌تر برگزار می‌شود.
,
 
,
تسلیم‌شدن در مقابل صهیونیست به معنای جهالت و حماقت است
, تسلیم‌شدن در مقابل صهیونیست به معنای جهالت و حماقت است, تسلیم‌شدن در مقابل صهیونیست به معنای جهالت و حماقت است,
امام جمعه طبس تصریح کرد: با وجود قدرت رو به رشد مقاومت و رو به نابودی صهیونیست و آمریکا قطعا تسلیم شدن در این موقعیت به معنای جهالت و حماقت است.
,
 
,
حجت‌الاسلام محمدی ادامه داد: این یک ادعا نیست که رهبر معظم انقلاب فرمودند بلکه این یک خبر است و تحلیل نیز نیست که تحلیلش کنیم این‌ها واقعیت‌هایی است که رخ داده است.
,
 
,
وی با بیان این‌که جریان مقاومت اسلامی در هر جایی که رخ داده نشانه استقامت و ایستادگی مردم بوده است، عنوان کرد: هر جا استقامت مردم بیشتر بوده مقاومت رشد و نظام سلطه عقب نشینی کرده است.
,
 
,
امام جمعه طبس با بیان این‌که این جبهه و نیروهای مقاومت هستند که دست برتر را دارند، بیان کرد: وقتی شرایط این‌گونه است و جبهه مقاومت موفقیت‌های چشمگیری داشته عقل هیچ انسان سالمی نمی‌پذیرد که از این موقعیت برتر دست بردارند و خودشان را به خفت و خواری در مقابل نظامی که هیچ بویی از انسانیت و بشریت نبرده بیاندازد.
,
 
,
زیر بار ظلم و ستم استکبار رفتن به معنای ذلت کشور و نظام است
, زیر بار ظلم و ستم استکبار رفتن به معنای ذلت کشور و نظام است, زیر بار ظلم و ستم استکبار رفتن به معنای ذلت کشور و نظام است,
حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع)، گفت: خداوند سرنوشت هر مؤمنی را به خود او واگذار کرده و به او اجازه نداده خود را ذلیل کند و امروز زیر بار ظلم و ستم استکبار رفتن به معنای ذلت کشور و نظام است.
,
 
,
وی با بیان این‌که تسلیم به معنای منابع و سرمایه را به یغما بردن است، افزود: این هزینه مادی تسلیم شدن است اما از آن طرف کشورهای غارت‌گر هیچ عزتی برای مردم  آن کشورها قائل نیستند.
,
 
,
امام جمعه طبس با بیان این‌که مقاومت دستور دین ما است، متذکر شد: در مقاومت اقتدار کشور و اسلام حفظ می‌شود و ارزش‌های انقلاب اسلامی زنده می‌ماند.
,
 
,
حجت‌الاسلام محمدی یادآور شد: دیدیم برجام پس از سه سال که به امضا رسید نهایتا آمریکا یک طرفه از آن خارج شد این هزینه مختصر سازش بود اما دیدیم داعشی که با تمام قوا آمد و هدف اصلیش ایران بود، الحمدالله با مقاومت به شکست مفتضحانه مبتلا شدند و یک شکست بر پرونده شکست‌های آمریکا و اذنابشان ثبت شد.
, دیدیم برجام پس از سه سال که به امضا رسید نهایتا آمریکا یک طرفه از آن خارج شد این هزینه مختصر سازش بود اما دیدیم داعشی که با تمام قوا آمد و هدف اصلیش ایران بود، الحمدالله با مقاومت به شکست مفتضحانه مبتلا شدند و یک شکست بر پرونده شکست‌های آمریکا و اذنابشان ثبت شد.,
 
,
وی با اشاره به فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری درخصوص شیطان خواندن آمریکا، گفت: شیطان جهت گمراه کردن انسان‌ها و ملت‌ها تلاش می‌کند جز انسان‌های خاصی که به تعبیر قرآن انسان‌های مخلص هستند و بنابراین چون کار شیطان نیرنگ بازی و زیبا جلوه دادن باطل است عقل سالم و انسانیت حکم می‌کند که فریب این نیرنگ‌ها را نخورد.
,
 
,
آمریکا دنبال شعارهای عوام فریب است
, آمریکا دنبال شعارهای عوام فریب است, آمریکا دنبال شعارهای عوام فریب است,
امام جمعه طبس ادامه داد: چهل سال است که کارهای مکارانه آمریکا را در صحنه‌های مختلف تجربه کردیم و دیدیم آمریکا هیچ موقع به نفع ملت‌ها اقدامی نداشته و دنبال شعارهای عوام فریب است بنابراین این بیداری ملت‌ها را می‌طلبد تا دشمنان را بشناسند و نزدیک شدن به دشمنان قدرت مکاری آن‌ها را بالا می‌برد و ممکن است ضربه‌های خود را بیشتر کنند.
,
 
,
حجت‌الاسلام محمدی با بیان این‌که در عین حال که نفت یک موضوع اقتصادی است به یک موضوع سیاسی نیز تبدیل شده است، عنوان کرد: چون تعیین کننده قیمت نفت سیاستمدارادن و و مکاران دنیا هستند و نرخ‌گذاری عملا در اختیار ما نیست بایستی این سرمایه ملی که گذشتگان برای ما گذاشتند و ما نیز باید برای آیندگان بگذاریم انصاف و عدالت حکم می‌کند که از این به جا و درست استفاده شود.
,
 
,
وی تأکید کرد: باید از این سرمایه در راستای منافع ملی بیشتر استفاده کنیم و اقتصاد را تا حدی که امکان دارد از نفت جدا کرد.
,
 
,
امام جمعه طبس خاطرنشان کرد: اگر به رونق تولید ملی و ارزش کالای داخلی توجه بیشتری شود و کارخانه‌ها فعال شوند، نیاز ما به امرار معاش و امور جاری کشور به نفت کمتر خواهد شد و این یک سیاست نظام اسلامی در راستای اقتصاد مقاومتی است که اگر نتیجه دهد اثرات خوبی خواهد داشت.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه