اخبار داغ

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان:

171 مدرسه در استان زنجان مقاوم سازی شدند/ 40 پروژه مدرسه سازی در دست اجرا است

171 مدرسه در استان زنجان مقاوم سازی شدند/ 40 پروژه مدرسه سازی در دست اجرا است
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه نوسازی و مقاوم مدارس در استان زنجان گفت: 171 مدرسه در سطح استان مقاوم سازی شده و 40 پروژه مدرسه سازی نیز در دست اجرا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; جهانگیر صفری امروز بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان با اشاره به اینکه 171 مدرسه در استان زنجان مقاوم سازی شده است اظهار کرد: در حال حاضر 582 مدرسه در سطح استان زنجان نیاز به مقاوم سازی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه 308 مدرسه در استان زنجان تخریبی بوده و نیاز به نوسازی دارند افزود: هم اکنون در سطح استان زنجان 25 پروژه مدرسه سازی اعم از پروژه‌های مقام سازی و تخریبی در دست اقدام است.

,

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان با بیان اینکه بعد از صدور شناسنامه فنی برای فضاهای آموزشی در زنجان ارزیابی وضعیت فیزیکی مدارس استان زنجان انجام شد بیان کرد: در این ارزیابی مشخص شد از مجموع یک هزار و 571 مدرسه 668 مدرسه مقاوم است.

,

وی عنوان کرد: در این ارزیابی مشخش شد که فضای 903 مدرسه نیاز به نیاز به مقاوم سازی دارد.

,

صفری در ادامه با اشاره به استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی مدارس استان زنجان افزود: سیستم گرمایشی ۹۱۷ کلاس نیز نیاز استانداردسازی دارد.

,

وی خاطر نشان کرد: برای استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی این تعداد کلاس نیاز به اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان دارد.

,

علی اکبر فاضلی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه 311 مدرسه در سطح استان زنجان توسط خیران زنجان ساخته شده است افزود: در حال حاضر نیز 20 مدرسه خیرساز در سطح استان در حال ساخت بوده و بعد از تکمیل این پروژه‌ها تحویل آموزش و پرورش استان خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه 11 پروژه توسط خیران در سال گذشته تکمیل شد افزود: در سال جاری 11 پروژه نیز در دست احداث است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه