اخبار داغ

امیر حیدری:

هوانیروز در پازل قدرت ایران جایگاه ویژه‌ای دارد

هوانیروز در پازل قدرت ایران جایگاه ویژه‌ای دارد
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: هوانیروز در حال حاضر در پازل قدرت جمهوری اسلامی یک جایگاه ویژه ای برای خود ایجاد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، امیر سرتیپ کیومرث حیدری پیش از ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه اظهار داشت: قدرت در هر نظام مانند یک پازل است و شبکه‌های پازل باید به هم متصل شوند تا قدرت‌آفرین باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

امیر حیدری ادامه داد: هر کجا شبکه های پازل ضعیف باشند، قدرت نظام به همان اندازه ضعیف خواهد شد.

,

وی تاکید کرد: امروز هوانیروز با عنوان یک زنجیر محکم جایگاه خود را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیدا کرده، حفظ کند و ارتقا دهد.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: هوانیروز تجهیزات محور است و تکنولوژی‌های عدیده‌ای باید در هوانیروز نهادینه شود تا یک بالگرد تواند به سلامت پرواز کند و امروز در پایگاه هوانیروز کرمانشاه بالگردی را دیدیم که در همین پایگاه حاضر به پرواز شده است.

,

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: امروز در کشور و به ویژه هوانیروز نهضت روی پای خود ایستادن را نهادینه کرده ایم و همین سبب قدرت نمایی شده است.

,

امیر حیدری با اشاره به خدمات هوانیروز به ویژه در دوران دفاع مقدس یادآور شد: در تمام حوادث چه در دفاع مقدس و چه پس از پیروزی انقلاب اسلامی هوانیروز خدمات زیادی ارائه کرده است و می بینیم که ۱۰ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی هوانیروز درگیر مبارزه با منافقین شده بود و به خاطر همین است که قدرت نمایی می کند.

,

وی با بیان اینکه هوانیروز ولایتمداری خود را به اثبات رسانده است، گفت: هوانیروز دوم اسفند ۵۷ هوانیروز درگیر جنگ شد و ضدانقلاب را شکست داد و کردستان را هوانیروز به جمهوری اسلامی هدیه کرده است.

,

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اشاره ای به پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه داشت و گفت: این پایگاه چه در انقلاب، چه دفاع مقدس و چه پس از آن دین خود را به انقلاب و دفاع مقدس ادا کرد.

,

امیر حیدری افزود: شهید صیاد شیرازی بزرگوار، پایگاه فرماندهی اش را در همین پایگاه ایجاد کرد و بالگردها، خلبانان، عناصر فنی و همه عزیزان در پایگاه موجباتی را فراهم کردند که دشمن منافقی که کرگدن وار و به سرعت به سمت کرمانشاه پیش می‌آمد در ارتفاعات چهارزبر نه‌تنها زمین گیر بلکه به معنای واقعی کلمه منهدم شد.

,

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره به دیگر خدمات هوانیروز به ویژه در حوادث غیرمترقبه داشته گفت: در همین زلزله سرپل ذهاب دیدید که در یک روز بیش از ۵۵۰ سورتی پرواز انجام شد و آمار آن ثبت شده است.

,

وی افزود: همچنین بیش از ۹۰۰ نفر از مصدومین زلزله کرمانشاه را توانستند انتقال دهند همچنین در بحث سیل بالگردهای هوانیروز در ۲۴ استان به پرواز در آمد.

,

امیر حیدری خطاب به نیروهای هوانیروز گفت: دست تک‌تک شما را از نیروهای فنی تا عزیزان قلم به دست در ستاد و عزیزانی که کارهای خدماتی انجام می دهند و… را می بوسم.

,

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان از فرماندهان هوانیروز در غرب کشور و استان کرمانشاه نیز تقدیر و تشکر کرد و خطاب به نیروهای هوانیروز و نیروی زمینی در غرب کشور خواستار این شد که مشکلاتشان را با امیرقربانی به نماینده فرمانده نیروی زمینی ارتش در میان بگذارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه