اخبار داغ

معاون امور شعب موسسه امیر بیان:

ملت ایران در شرایطی سخت‌تر از امروز با مقاومت پیروز شده‌اند/ هم پالگی با آمریکا جز بدبختی چیزی ندارد

ملت ایران در شرایطی سخت‌تر از امروز با مقاومت پیروز شده‌اند/ هم پالگی با آمریکا جز بدبختی چیزی ندارد
معاون امور شعب موسسه امیر بیان گفت: هم پیالگی با آمریکا جز بدبختی چیزی ندارد، بزرگترین دلیل این ادعا، بعضی کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند که بدون اجازه آمریکا هیچ حرکتی نمی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین قدیری در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به سخنان اخیر رهبری و کلید واژه مقاومت گفت: هر وقت سر و صدای دشمن زیاد شد به این معناست که با رفتارهای عادی و از مسیر طبیعی قادر به اعمال فشار و تشدید خصومت نیست و باید سروصدا را زیاد کند دقیقا مانند یک حیوان درنده که قادر به حمله نیست سعی میکند در دل طرف مقابل با سروصدای زیاد رعب و وحشت ایجاد کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی در ادامه افزود :آمریکای خونخوار و جنایتکار هم چون بیشترین جنجال رسانه ای را در دنیا بر علیه ایران ایجاد کرده یعنی تحریمها کارساز نیست و باید با سروصدا و شوی رسانه ای به هدف خود برسد.

,

این مقام مسئول در رابطه با این ادعا اشاره نمود و گفت: آمریکا ابتدا ۱۲ پیش شرط برای مذاکره مجدد گذاشت و روزهای قبل اعلام کرده همه پیش شرط ها را برداشته در حالی که آن ۱۲ پیش شرط در واقع صوری و برای شوی رسانه ای بعدش بود که بگوید من پیش شرطها را برداشته ام، در حالی که اصرار دارد شرط اصلی یعنی FATF تایید شود.

,

قدیری در رابطه با این سوال که در زمان فعلی تحریمها شدید تر شده است و به این نتیجه میرسیم پس هنوز قدرت دارند، گفت: پاسخ این است که اولا تحریم ها خیلی شدیدتر نشده و سابق هم بوده و اکثر مشکلات ناشی از ناکارآمدی دولت است و ثانیا تحریم های جدید نیز اکثرا بعد از برجام و نفوذ برجامی آمریکا، و از بین بردن قدرت استراتژیک توسط دولت، اعمال شده که باز به ضعف داخلی برمیگردد که محصول انتخاب احساسی بخشی از جامعه است.

,

وی ادامه افزود: بر فرض که بپذیریم تحریمها به بالاترین حد خود رسیده است یعنی دشمن آخرین حربه ها رو دارد به کار می برد، و اگر شکست بخورد دست او خالی خواهد شد، بنابراین ما هم باید نهایت مقاومت رو به کار ببندیم، و در این شرایط اقتصادی که به اوج رسیده، دشمن را شکست دهیم چرا که شکست دادن دشمن در اوج جنگ، نشانه ضعف او و قدرت ما دارد لذا از این جهت، مقاومت در این زمان اهمیت و ارزش بیشتری پیدا می کند.

,

حجت السلام و المسلمین قدیری با اشاره به موضوع برخی از دلدادگان به غرب مطرح می کنند که با مقاومت به جایی نمی رسیم و باید فقط مذاکره شد و شاید هم تسلیم افزود: طبیعتا نه تنها انسان ها، بلکه هر موجود زنده ای وقتی با تهدید مواجه می شود برای بقا و حفظ حیات خود، مقاومت را انتخاب می کند چراکه در صورت سازش با دشمنی که برایش چنگ و دندان تیز کرده مساوی با نابودی است، ملت ما در برهه های بسیار مهم و به مراتب سخت تر از وضعیت کنونی با مقاومت موفق شدیم و از تهدیدها عبور کردیم و اتفاقا هرجا با سازش و مذاکره پیش رفتیم مغلوب شدیم و جز خسارت عایدی نداشتیم.

,

وی در ادامه بیان داشت: به حکم قطعی عقل، ولو تحریم به حدی باشد که سختی و گرسنگی و حتی اگر جنگ هم داشته باشد که ندارد، باید تحمل کنیم و تسلیم نشویم چون تسلیم شدن جمهوری اسلامی یعنی به بردگی کشیدن و استثمار ملت ایران و از بین رفتن اسم و رسم اسلام و خط پایان کشیدن بر جبهه مقاومت، عزت و پیشرفت.

,

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: هم پیالگی با آمریکا جز بدبختی چیزی ندارد، بزرگترین دلیل این ادعا، بعضی کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند که بدون اجازه آمریکا هیچ حرکتی نمی کنند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه