اخبار داغ

شروع عملیات تکمیل و ساخت مدرسه مسکن مهر دهدشت+تصاویر

شروع عملیات تکمیل و ساخت مدرسه مسکن مهر دهدشت+تصاویر
درمسکن مهر دهدشت بالغ بر 300خانوار زندگی می کنند که برای تحصیل فرزندان خود با مشکلات جدی مواجه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس مدرسه بزرگترین منبعی است که می تواند نیروهای انسانی مورد نیاز کشور را تربیت کند و این مهم بر اهمیت مدرسه تاکید دارد. مدرسه محلی برای آموزش خواندن و نوشتن است . اما در کنار ان مکانی است برای تربیت سالم ، اعتماد به نفس، اجتماعی شدن، افزایش خلاقیت،  رفتار درست با دیگران، تشخیص خوب و غلط و هزار فایده دیگر .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

 

,

این ایام از سال دغدغه اکثر خانواده ها تحصیل فرزندان و انتخاب مدرسه برای آن هاست. انتخاب مکان مدرسه، وضعیت کیفیت آموزش،هزینه ثبت نام،کیفیت محل و مکان مدرسه ، فاصله مدرسه تا خانه، سرویس ایاب و ذهاب و مواردی از این دست از جمله مواردی هستند که خانواده ها برای انتخاب مدرسه به آن ها توجه می کنند.

,

 

,

 

,

اما ساکنین مسکن مهر دهدشت سال هاست از نبود مدرسه در این مکان رنج می برند. درمسکن مهر دهدشت بالغ بر 300خانوار زندگی می کنند که برای تحصیل فرزندان خود با مشکلات جدی مواجه هستند.

,

 

,

, ,

پایگاه خبری کهگیلویه قبلا در همین زمینه و سایر مشکلات مردم گزارش هایی را تهیه کرده "اینجا بخوانید" و صدای مردم را به گوش مسئولین مربوطه رسانده و از آن ها در همین زمینه پاسخ خواسته است"اینجا بخوانید" و بعد از مدتی اداره نوسازی مدارس جهت تکمیل این مدرسه فعالیت هایی را صورت داده که جزئیات آن در ادامه آمده است؛

, پایگاه خبری کهگیلویه , اینجا بخوانید, اینجا بخوانید,

 

,

کریم پور مسئول نمایندگی نوسازی مدارس کهگیلویه در گفت و گو با خبرنگار کهگیلویه گفت: مجری پروژه ساخت مدرسه مسکن مهر تا سال  ۹۷ برعهده اداره مسکن و شهر سازی بود که امسال این پروژه به اداره نوسازی مدارس واگذار شده و چند ماهی است که پیمانکاری را برای ساخت و تکمیل این مدرسه انتخاب و قرارداد آن تنظیم شده و فعالیت هایی نیز انجام گرفته است.

, کهگیلویه,

 

,

 

,

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار کهگیلویه مبنی بر زمان اتمام تکمیل مدرسه و اینکه آیا تا اول مهر افتتاح می شود یا نه گفت : با توجه به اعتبارات واریزی و پیشرفت ۲۰ درصدی این پروژه، مطمئنا این مدرسه اول مهر افتتاح نخواهد شد اما در تلاش هستیم که در صورت واریز کردن اعتبار لازم تا دهه فجرتکمیل و افتتاح شود.

,

 

,

 

,

 در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه