اخبار داغ

در گفتگویی بررسی شد؛

تشریح ابعاد مختلف بیانات رهبری در مرقد امام راحل/ تکنولوژی استکبار تاب مقابله با موشک های غزه را ندارد

تشریح ابعاد مختلف بیانات رهبری در مرقد امام راحل/ تکنولوژی استکبار تاب مقابله با موشک های غزه را ندارد
کارشناس مسائل سیاسی گفت: تکنولوژی که نظام استکبار خرج گنبد آهنین کرده است در مقابل موشک هایی که در غزه تولید می شود تاب و توان ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شیخ الاسلام مشاور وزیر امور خارجه در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و بیان اینکه بیانات معظم له از چند زاویه قابل تشریح است، گفت: از بعد مردمی می توان گفت؛ چهل سال گذشته روزی به نام قدس وجود نداشت؛ اما امروز شاهد هستیم که در بیش از صد کشور دنیا این راهپیمایی عظیم برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: راهپیمایی روز قدس حضور مستضعفین در مقابل مستکبرین، افرادی که می خواهند فلسطین به صاحب اصلی اش باز گردد؛ این مراسم عظیم اقتدار اسلام در مقابل کفر و حضور ملت ها در مقابل جنایتکاران است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه راهپیمایی روز سمبل کشوری اشغال شده در مقابل اشغالگران است، عنوان کرد: این مراسم متشکل از مردم فلسطین، لبنان، ایران، یمن و ملت ها در مقابل آمریکا، اسرائیل، مستبدین و دیکتاتوری های سعودی است.

,

مشاور وزیر امور خارجه در خصوص بعد عقیدتی بیانات مقام معظم رهبری ابراز کرد: مردم سالاری دینی موفق توسط امام راحل نظریه پردازی شد و کارآمدی خود را نشان داده است و مقاومت در مقابل دیکتاتوری شاهنشاهی، لیبرال دموکراسی و کمونیست وجود داشته است.

,

شیخ الاسلام در خصوص ابعاد نظامی ابراز کرد: شاهد بودیم که اسرائیل ارتشی شکست ناپذیر بود و این مسئله تا سال 1982 و اشغال بیروت هم ادامه داشت که در این جنگ از آمریکا، فرانسه، انگلیس و ایتالیا نیرو آوردند و اسرائیل آنقدر قوی شد که آقای عرفات و سازمان آزادی بخش فلسطین به مصر رفتند.

,

وی با اشاره به مطلب فوق افزود: شاهد شکست چندین باره اسرائیل هستیم؛ رژیم صهیونیستی در سال 2000 از لبنان، در سال2005 از غزه، در سال 2006 از جنگ 33 روزه، در سال 2008 در جنگ 22 روزه مجبور به عقب نشینی شد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه نبردهای اخیر اسرائیل در  سه جنگ گذشته بیش از 48 ساعت  به طول نیانجامیده و این دولت عقب نشینی کرده است، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی در تلاش بودند که از نیل تا فرات را به دست گیرند که البته پیشروی هم در این زمینه داشتند؛ اما امروزه شاهد هستیم که عقب نشینی کرده و دور خود دیوار می کشند.

,

شیخ الاسلام با بیان اینکه دیوار کشی اسرائیل را محکوم می کنیم؛ چرا که خلاف قوانین بین المللی است، تصریح کرد: رویکردی که قرار بود رژیم صهیونیستی بزرگ و بزرگتر شود موجب شده که این رژیم هر روز کوچک و کوچک تر گردد.

,

مشاور وزیر امور خارجه با اشاره به جنگ تحمیلی بین ایران و عراق توسط جبهه استکبار جهانی ابراز کرد: استکبار تلاش داشت تا دو ملت را مقابل یکدیگر قرار دهد ولی شاهد هستیم که امروز نزدیکترین ملت به ایران عراق است و بالعکس  و این نشان از شکست استبار جهانی دارد.

,

وی اذعان کرد: در سوریه نیز آمریکا، فرانسه، انگلیس، شاه عربستان و حتی اردوغان تصمیم گرفتند که حکومت سوریه را عوض کنند اما نتوانستند و در عربستان سعودی تعدادی از کشورها با مشارکت آمریکا تصمیم گرفتند حکومت مردم یمن را ساقط کنند؛ لیکن امروز بیش از چهار سال از این جنایت می گذرد اما نتوانستند اقدامی انجام دهند و این نشان دهنده موقعیت جبهه مقاومت است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطر نشان کرد: قرار بود با ساخت گنبد آهنین از رژیم صهیونیستی محافظت شود اما تا کنون این گنبد هیچ موفقیتی برای اسرائیل نداشته است؛ تکنولوژی که نظام استکبار خرج گنبد اهنین کرده است در مقابل موشک هایی که در غزه تولید می شود تاب و توان ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه