اخبار داغ

گلایه رضا ایرانمنش از عدم حمایت مسئولان کرمان از هنرمندان؛

پشت پای مسئولان به هنرمندان کرمانی/ سیاسی بازی دامن هنر کرمان را هم گرفته است

پشت پای مسئولان به هنرمندان کرمانی/ سیاسی بازی دامن هنر کرمان را هم گرفته است
کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون گفت: متاسفانه در کرمان مسئولین، نه تنها هنرمندان اهل کرمان را مورد توجه قرار ندادند بلکه یک پشت پا به آن ها زدند تا زمین بخورند و این موضوع را من خودم بارها دیدم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا ایرانمنش در گفت و گو با خبرنگار  راه آرمان؛ اظهار کرد: برگزاری فستیوال و جشنواره ها در دنیا با هدف پیشرونده و ارتقاء صنعت فیلم در دنیاست و البته فرصتی ناب برای معرفی فرهنگ آن شهر یا کشور نیز محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

کارگردان و بازیگر کرمانی در خصوص اینکه تاکنون فرهنگ و آداب و رسوم کرمانی ها در قالب فیلم به عرصه نمایش درنیامده است، تصریح کرد: از قدیم گفتند که ما کرمانی ها غریب نواز و خودی کُش هستیم، ما هنرمندان بسیار حاذق و توانایی چه درسطح استان و چه در سطح کشوری داریم که می توانند این کار را انجام دهند، اینجا اصلا بحث شخص خودم نیست، کرمان هنرمندان و استعدادهای زیادی دارد.

,

ایرانمنش افزود: در استان هایی مثل اصفهان،کرمانشاه، خراسان، خوزستان و استان هایی غیر از پایتخت روی آئین، مناسک،مراسمات و فرهنگ منطقه خود کار می کنند تا در یک فستیوال شرکت کنند و به دنیا فرهنگ منطقه خود را بشناسانند و در این راستا از سوی مسئولین خود حمایت می شوند.

,

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه در کرمان مسئولین، نه تنها هنرمندان اهل کرمان را مورد توجه قرار ندادند بلکه یک پشت پا به آن ها زدند تا زمین بخورند و این موضوع را من خودم بارها دیدم.

,

این بازیگر سینما و تلویزیون بی توجهی مسئولین به هنرمندان کرمانی را هم در عرصه نمایش و هم در عرصه موسیقی عنوان کرد و افزود: مسئولین هنرمندان بومی را به حال خود رها کردند و به سمت افرادی می روند که غیر بومی هستند به عنوان مثال  ما خواننده های خوبی در کرمان داریم که برای آن ها کنسرت برگزار نمی کنند ولی فلان خواننده را از تهران دعوت می کنند.

,

ایرانمنش در ادامه مطرح کرد: در واقع همه چیز برای برخی مسئولین پول شده و یا می خواهند در گزارش کار خود بگویند که ما فلانی را دعوت کردیم بنابراین وقتی خود ما پشتیبان هم نیستیم انتظاری هم نباید داشت که پیشرفت کنیم.

,

وی در پایان  تصریح کرد: کاش روزی برسد که مسئولان و متولیان هنری دست به دست هم بدهند و هنرمندان کرمانی را دور هم جمع کنند تا به نقطه ای برسیم که بتوانیم فرهنگ اصیل کرمان و کرمانی ها را نه تنها در ایران بلکه به جهان معرفی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه