اخبار داغ

بعد از ترامپ نوبت به بایدن رسید؛

وعده‌ها و دروغ‌های انتخاباتی شاخدار در آمریکا/ کاربران شبکه های اجتماعی بهت زده شدند

وعده‌ها و دروغ‌های انتخاباتی شاخدار در آمریکا/ کاربران شبکه های اجتماعی بهت زده شدند
"جو بایدن" معاون سابق رئیس جمهور آمریکا گفت که اگر رئیس جمهور شود، سرطان را درمان می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ "جو بایدن" معاون سابق رئیس جمهور آمریکا گفت که اگر رئیس جمهور شود، سرطان را درمان می کند.به گفته راشاتودی، رقیب دموکرات ریاست جمهوری آمریکا وعده های مبارزاتی غیر معمول و غیر منتظره ای داد که آمریکایی ها را شگفت زده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, راشاتودی,

بایدن گفت: "من تاکنون وظیفه ام را به خوبی و به سختی انجام داده ام. سوگند می خورم که اگر رئیس جمهور شوم، مهمترین تغییرات در آمریکا را شاهد خواهید بود. ما سرطان را درمان می کنیم."

,

اگر این ادعا امری شخصی بود، پسر بایدن در سال 2015 به دلیل گلیوبلاستوما (کشنده ترین تومور مغزی) جان خود را از دست نمی داد.

,

وعده های خارج از چارچوب خودزنی سیاسی است. سیاستمداران سابق آمریکا نیز در مورد مسائلی چون حقوق مدنی دروغ گفته و رفتارهای نامناسبی با زنان و کودکان داشته اند.

,

این وعده عجیب و غریب بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی از جمله توئیتر را بهت زده کرد. آنها این وعده را در حد آرزو قلمداد کردند.

,

به تعدادی از این واکنش ها اشاره می کنیم:

,

 

,

, ,

- بایدن به عنوان کسی که به نوعی سرطان را تجربه کرده، باید بداند که سرطان بیماری نیست که یک درمان داشته باشد. چرا او این حرف را زده است؟

,

 

,

, ,

- من تعبیر دیگری از حرف بایدن دارم: "جو بایدن در حال حاضر یک درمان سری برای سرطان دارد که آن را اعلام نمی کند، مگر اینکه به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود."

,

 

,

, ,

- جو بایدن در دوران دموکراتیک، میانه رویی است که به رشد کامل رسیده است. او می تواند به نفع اهداف خاص، واقع بین و قابل دسترس مانند متحد کردن آمریکا و درمان سرطان، اوهام غیر واقع را رد کند.

,

 

,

, ,

- آنچه بایدن می گوید به این معناست که درمان سرطان طی این 4 سال واقع بینانه تر از دستیابی به مراقبت های پزشکی جهانی در آمریکا است؟

,

- اینکه بایدن واقعا سرطان را درمان می کند، تنها به این معناست که افراد ثروتمند دیگر از سرطان نمی میرند.

,

 

,

, ,

- اگر جو بایدن قادر به درمان سرطان است، چرا او و خانواده اش دچار این بیماری شدند؟

,

معصومه میرحسینی

, معصومه میرحسینی,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه