اخبار داغ

فرمانده مرزبانی کشور:

عرصه را بر مخلان امنیت تنگ خواهیم کرد/ در حداقل زمان مفسدان محاکمه می شوند

عرصه را بر مخلان امنیت تنگ خواهیم کرد/ در حداقل زمان مفسدان محاکمه می شوند
فرمانده مرزبانی کشور با تاکید بر اینکه در کشوری که به امنیت معروف است و اقتدار آن به فراسوی مرزها کشیده شده اقدام چند اراذل و اوباش و تعدی به مامور قانون قابل قبول نیست، گفت: باید در حداقل زمان این مفسدان محاکمه شوند و جامعه از ما نمی پذیرد که با مخلان امنیت مماشات کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سردار سرتیپ قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی کشور صبح امروز در مراسم تشییع پیکر دو شهید مرزبان در میناب اظهار کرد: شهدا امروز به ما می گویند ما دست خالی می رویم و انتظار داریم ادامه راه ما باشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرمانده مرزبانی کشور تصریح کرد: مرزبانان شهید دائم زنده هستند و صف مردم از صف اشرار جداست و از صف مخلان امنیت جداست اینها مشخص است لکن هر گونه محافظه کاری و حمایت از ناامن کنندگان بشدت محکوم است.

,

رضایی با بیان اینکه مردم میناب اجازه نخواهند داد خون شهیدان پایمال شود، عنوان کرد: همرزمان شهید بدانند خون این شهیدان جاری شده به سطح منطقه و ماموریت های اجرایی و با جلسه فوق العاده ای که دیشب در شورای تامین استان برگزار شد عرصه را بر مخلان امنیت تنگ خواهیم کرد.

,

وی با تاکید بر اینکه در کشوری که به امنیت معروف است و اقتدار آن به فراسوی مرزها کشیده شده اقدام چند اراذل و اوباش و تعدی به مامور قانون قابل قبول نیست، بیان کرد:  باید در حداقل زمان این مفسدان محاکمه شوند و جامعه از ما نمی پذیرد که با مخلان امنیت مماشات کنند.

,

فرمانده مرزبانی کشور خاطر نشان کرد:  قطعا بدانند تا به امروز با موضع عاطفه هر حامی آنها با چارچوب قانون برخورد خواهد شد و  اینکه عده ای از رافت مرزبانان سوء استفاده کنند و بسمت مامور سنگ و راکت آتش زا و.. پرت کنند و مرزبانان هم مماشات کنند و این را برای خود تاکتیکی بدانند، امروز از همین تریبون به گوش آنان برسانید دیگر از امروز تاکتیک مماشات با این افراد شکسته خواهد شد و عین قانون با آنها رفتار خواهد شد.

,

رضایی با بیان اینکه از مسئولین استان درخواست داریم که مسیری که حرکت می کنیم کامل حمایت کنید، گفت:  اقدام به موقع برای برخورد نیاز است و  مامور یک نظام اگر تضیف شود یعنی نظام تضعیف خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه در میدان عمل به زودی به این هنجارشکنان پاسخ قاطع می دهیم، عنوان کرد: عده ای که اراذل و اوباش و قانون شکن هستند قطعا صف شان از مینابی ها جداست، اما این عده اندک بدانند که یا باید به صف مردم برگردند یا در صحنه عمل و در برابر مرزبانان منتظر برخورد قاطع و تند و شکننده باشند.

,

فرمانده مرزبانی کشور خاطر نشان کرد: پیام این شهدا را به حول و قوه الهی در صحنه به مخلان امنیت نشان خواهیم داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه