اخبار داغ

دو تن از ائمه جنوب استان کرمان تأکید کردند؛

ثمره مقاومت عزت و اقتدار است/ ضرورت تقویت اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در کشور

ثمره مقاومت عزت و اقتدار است/ ضرورت تقویت اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در کشور
دو تن از ائمه جمعه استان کرمان گفتند: همه دنیا دیدند که ثمره مقاومت چیزی به جز عزت و اقتدار نیست لذا به فرموده رهبر عزیز کلمه مقاومت ،کلمه مشترک درغرب آسیا شد و ملت ها در برابر دولت های زورگو ایستادند و مقاومت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ دو تن از ائمه جمعه استان کرمان در پی بیانات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب ضمن تأکید بر منویات معظم له در خصوص مقوله مقاومت مطالبی را عنوان کردند که مشروح آن را در گزارش زیر می خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

 ضرورت تقویت اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در کشور

,  ضرورت تقویت اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در کشور,

حجت الاسلام رفیعی امام جمعه شهرستان فاریاب در گفتگو با راه آرمان؛ در رابطه با بیانات رهبر انقلاب در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) با اشاره به آیه 112 سوره هود گفت: خداوند در این آیه شریفه به مقاومت، ایستادگی و پایداری دستور داده است و ملت شریف ایران هم بخوبی به این آیه عمل نموده اند.

, راه آرمان,

وی اظهار کرد: رمز ماندگاری و پایداری و پیشرفت کشورمان هم مرهون همین امر می باشد و دشمنان قسم خورده تلاش نموده اند که این انقلاب را به هر شکلی نابود نمایند.

,

حجت الاسلام رفیعی افزود: لذا توطئه های زیادی از جمله ترورها، جنگ تحمیلی و تحریم های اقتصادی علیه کشور ما به راه انداخته اند و هم اکنون جنگ روانی دیگر در بُعد اقتصادی به راه انداختند و به بهانه مذاکره برای نا امید کردن مردم و تسلیم نمودن آنها در تلاش هستند

,

امام جمعه فاریاب بیان داشت : به حول قوه الهی و زعامت سکاندار انقلاب حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی این طرح ها شکست خورده است و توصیه معظم له در این برهه استقامت و مقاومت است که نباید تسلیم و مرعوب دشمن شویم

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید اقتصاد مقاومتی را تقویت نموده و رونق تولید را به جدیت دنبال کنیم و به جای واردات کالای خارجی به صادرات کالا ایرانی بپردازیم و به حمایت از تولید ملی از کالای ایرانی استفاده نماییم

,

ثمره مقاومت عزت و اقتدار است

, ثمره مقاومت عزت و اقتدار است,

حجت الاسلام و المسلمین عباس گروهی امام جمعه شهرستان رودبار جنوب در گفتگو با راه آرمان ؛ پیرامون بیانات رهبر انقلاب در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بیان داشت :رهبر عزیز انقلاب در سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در حرم آن عزیز سفرکرده بیانات بسیار حکیمانه و راه گشاء ایراد فرمودند ازجمله مسئله مقاومت چرا که مقاومت درآموزه های دینی ما خیلی مورد توجه و عنایت قرار گرفته است.

, راه آرمان,

حجت الاسلام گروهی عنوان کرد: حضرات معصومین، انبیاء الهی و پیروان آن بزرگواران درطول تاریخ توجه ویژه به این موضوع داشتند تا آنجا که بسیاری از اولیای الهی جان عزیزشان رافداکردند اما خروجی و نتیجه کار احیاء وحفظ اسلام، ذلت و خواری دشمنان اسلام بوده است.

,

وی اظهار داشت :براساس همین تفکر، انقلاب اسلامی شکل گرفت چهل سال ازعمر بابرکتش می گذرد و ملت ایران در این چهل سال واژه مقاومت را عالی معنا و تعریف کردند.

,

حجت الاسلام گروهی گفت: همه دنیا دیدند که ثمره مقاومت چیزی به جز عزت و اقتدار نیست لذا به فرموده رهبر عزیز کلمه مقاومت ،کلمه مشترک درغرب آسیا شد و ملت ها در برابر دولت های زورگو ایستادند و مقاومت کردند.

,

وی تاکید کرد : دنیاچون بهترین الگوی مقاومت را ایران می داند لذا به ایران اقتداء می کنند و ان شالله تفکر مقاومت پایانش اضمحلال دولت های استکباری و عزت مسلمانان خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه