اخبار داغ

امام جمعه موقت شهرستان لنده:

برجام؛ حک مهر بی اعتمادی به امریکا است

برجام؛ حک مهر بی اعتمادی به امریکا است
حجت الاسلام سید محمود الهی نیا گفت: دشمن خوی استکباری خود را در تمام مقاطع زمانی در طول تاریخ چهار دهه گذشته در ضربه زدن به جمهوری اسلامی به کار بسته است و حتی در همین برجام نیز مهر تائید دیگری بر عدم اعتماد به امریکا را حک کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل صبح زاگرس، حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در گفت وگو با خبرلنده، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در باب مقاومت گفت:  درطول این چهل سال جنایات بی شمار دشمنان جمهوری اسلامی نشان دادندکه با اصول وارزشهای انقلاب مخالفند و بر همین اساس خیانت وجنایت خود را علیه نظام اسلامی لحظه ای بی کارننشستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس،, خبرلنده,

 

,

وی افزود: آنچه تا الان آنها را شکست داد مقاومت درقول وعمل بود حتی درحالت ضعف  تجهیزاتی وتسلیحاتی مقاومت جواب داد.

,

 

,

امام جمعه موقت شهرستان لنده تصریح کرد: امروزکه دیگر جای خود دارد مذاکره هم یعنی فرصت دادن به دشمن این باهمه ضرروزیانش تجربه ای شد برای کسانی که اعتمادکردند به دشمن قسم خورده تنها مشکلی که وجوددارد ضعف اقتصاد وعدم نظارت بربازار است.

,

 

,

الهی نیا گفت: ناتوانی در رفع مشکلات اقتصادی تنها نقطه ضعف مدیران است که باید این نقیصه بزرگ به همت جهادی مسئولان حل شود.

, .,

 

,

وی در ادامه تاکیدکرد:  بدون شک رفاه نسبی و امنیت منطقه ای نتیجه مقاومت و تکیه بر توان داخلی است و تسلیم نتیجه ای جز افزایش فشار و تنگنا نخواهد داشت.

,

 

,

امام جمعه موقت شهرستان لنده گفت: ضعف کشورهای منطقه در برابر زیادخواهی دشمنان باعث شده است تا هیچ گونه توانایی در مقابل دشمن نداشته باشند ولی در نقطه مقابل اقتدار ایران در مقابل دشمنان باعث شد که جبهه مقاومت در سوریه، عراق و یمن به بهترین دستاوردهای ممکن برسد.

, .,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه