اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات کشور:

راهبرد ترامپ فشار حداکثری با ترکیب قدرت سخت و نرم است/ نظام اسلامی سناریورهای متفاوتی برای عبور از شرایط دارد

راهبرد ترامپ فشار حداکثری با ترکیب قدرت سخت و نرم است/ نظام اسلامی سناریورهای متفاوتی برای عبور از شرایط دارد
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت:بر اساس برآورده های سیاسی، راهبرد ترامپ فشار حداکثری است که با ترکیب قدرت سخت و نرم به دنبال شکستن ساختار و اراده نظام اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،جمال عرف، در جلسه نشست معتمدین، نخبگان و برگزیدگان استان زنجان با معاون سیاسی وزیر کشور،اظهار داشت: بر اساس تصمیم نظام جمهوری اسلامی و برنامه دولت یازدهم موضوع برجام و مذاکرات دنبال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه مذاکرات از سال 92 به صورت فشرده انجام شد که در نهایت، منجر به توافق نامه ای شد،افزود: برای ضمانت اجرایی آن نیز تلاش شد.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: از زمان ورود ترامپ به انتخابات،وی این قرارداد را به ضرر آمریکا عنوان کرد و کارشکنی های متفاوتی را ایجاد کرد.

,

رئیس ستاد انتخابات کشور ادامه داد: ترامپ موفق به خارج کردن ایران از برجام نشد و به همین دلیل خود وارد عرصه شده و خروج از برجام را اعلام کرد.

,

عرف افزود: باید در مقابل این ظلم و اقدام غیر قانونی ایستادگی کرد و وقت این نیست که بگوییم ما هم آنزمان می گفتیم که مذاکره نکنیم.

,

وی با بیان اینکه باید همگان در مقابل این ظلم و اقدام غیرقانونی بایستیم، افزود: نباید برای ما شبهه ایجاد شود.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: شرایط کشور شرایطی است که هر جا کشتی سوراخ شود،مابقی افراد نیز دچار مشکل می شوند.

,

رئیس ستاد انتخابات کشور بیان داشت: بر اساس برآورده های سیاسی، راهبرد ترامپ فشار حداکثری است که با ترکیب قدرت سخت و نرم به دنبال شکستن ساختار و اراده نظام اسلامی است.

,

*در جنگ اراده ها،باید با اراده و مقاومت ایستادگی کرد

, *در جنگ اراده ها،باید با اراده و مقاومت ایستادگی کرد, *در جنگ اراده ها،باید با اراده و مقاومت ایستادگی کرد,

عرف با اشاره به اینکه عملیات روانی آمریکا دارای سه پایه است، افزود: در مقابل اقدام آمریکا باید جامعه را توجیه کرده و در جنگ اراده ها،باید با اراده و مقاومت ایستادگی کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: اگر بایستیم قطعا با عزت از این مرحله عبور می کنیم و نظام اسلامی سناریورهای متفاوتی برای عبور از این شرایط دارد.

,

این مسئول استراتژی وزارت کشور در خصوص احزاب ایجاد بسترها است و باید خود احزاب زمینه رشد را فراهم کنند اگر چه حمایت های لازم نیز در این زمینه انجام می شود.

,

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینگه تقویت همبستگی و اتحاد ملی از دیگر تاکیدات وزارت کشور است، افزود: استراتژی و دکترین بزرگان گذشته که مبنای آن احترام متقابل بوده است، کشور را سرپا نگه داشته است.

,

عرف با بیان اینکه اگر چه ضروری است در انتصابات به جوانان و بانوان توجه شود،ملاک اول توانایی و کارآمدی افراد مهم است و در شرایط مساوی و نزدیک از جوانان و بانوان استفاده می شود.

,

*احزاب انتظار دارند در چارچوب قانون حمایت شوند

, *احزاب انتظار دارند در چارچوب قانون حمایت شوند, *احزاب انتظار دارند در چارچوب قانون حمایت شوند,

"حقیقی" استاندار زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: احزاب ما انتظار دارند در چارچوب قانون حمایت شوند چرا که این موضوع می تواند ضامن امنیت اجتماعی شود.

,

وی برضرورت استفاده از تجربیات احزاب در برنامه ها تاکید کرد و گفت: مجمع مشورتی جوانان استان زنجان برگزار شد تا در برنامه ها مشاوره های لازم را ارائه کنند.

,

حقیقی گفت: همه مدیران دستگاه های اجرایی تا پایان تیرماه موظف شده اند که حداقل دو بانو را در رده معاون، رئیس شهرستان و رئیس گروه به بالا حکم بزنند.

,

وی یادآور شد: تا کنون 35 حکم برای بانوان زده شده است که با حضور یک مقام ملی بانو معرفی می شوند.

,

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: در انتخاب مدیران جدید نیز به جوانگرایی توجه شده است.

,

حقیقی با اشاره به اینکه برحسب دستور مقام معظم رهبری پیشگیری از 5 آسیب باید به صورت جدی پیگیری شود، افزود: تلاش می شود تا در دو موضوع طلاق و اعتیاد زنجان پایلوت کشور شود.

,

وی با بیان اینکه بحث صیانت از خانواده به صورت عملی پیگیری می شود، افزود: چابک سازی دستگاه های اجرایی استان زنجان انجام شده و مدیران در بین مردم حضور جدی دارند.

,

استاندار زنجان ادامه داد: سه واحد تولیدی با سرمایه گذاریی 700 میلیارد تومان سه شنبه هفته آینده با حضور جهانگیری در زنجان افتتاح می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه