اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات کشور:

استعفای یک استاندار و 10 فرماندار برای شرکت در انتخابات/ 39 حوزه انتخابات الکترونیکی برگزار می کنند

استعفای یک استاندار و 10 فرماندار برای شرکت در انتخابات/ 39 حوزه انتخابات الکترونیکی برگزار می کنند
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تا کنون یک استاندار و 10 فرماندار برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا، جمال عرف در جمع خبرنگاران استان زنجان، اظهار داشت: براساس آخرین آمار 30 نفر از مجموعه وزارت کشور برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا داده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی ادامه داد: در مهلت قانونی برای استعفای متقاضیان حضور در انتخابات مجلس،استاندار کهکیلویه و بویراحمد استعفای خود را ارائه کرده است.

,

این مسئول با اشاره به استعفای 10 نفر از فرمانداران،خاطرنشان کرد: هیچ‌ یک از استعفاها صوری نبوده و افراد دیگری جایگزین این نفرات می ‌‌شوند.

,

رئیس ستاد انتخابات کشور در خصوص استفاده از امکانات دولتی نیز اظهار داشت: براساس نص صریح قانون هیچ کسی حق استفاده از امکانات دولتی را برای تبلیغ در زمان انتخابات ندارد.

,

عرف با اشاره به اینکه نظارت‌ برنحوه برگزاری انتخابات نیز به‌صورت مستمر انجام می شود، ادامه داد: با افراد متخلف برابر قانون برخورد شده وقطعا در تایید صلاحیت‌ها این موارد نیز لحاظ می شود.

,

وی به موضوع برگزاری الکترونیکی انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: تلاش می شود در این دوره نیز همانند دوره قبل در 39 حوزه الکترونیکی برگزار شود.

,

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه در این دوره نیز در حال رایزنی هستیم و در صورت تایید در تعدادی از حوزه‌ها انتخابات به‌ صورت الکترونیکی برگزار می شود،افزود: هرچند دولت آمادگی دارد وارد انتخابات تمام الکترونیک شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه