اخبار داغ

امام جمعه شهر اقبالیه:

مذاکرات نتیجه‌ای جز عهدشکنی امریکا نداشت/ تنها راه خروج از مشکلات، همان مقاومت مدنظر رهبری است

مذاکرات نتیجه‌ای جز عهدشکنی امریکا نداشت/ تنها راه خروج از مشکلات، همان مقاومت مدنظر رهبری است
امام جمعه شهر اقبالیه گفت: مقام معظم رهبری نیز بیان می‌کند که «امریکا مورد اعتماد نیست» و البته این عدم اعتماد را مسئولان دیدند و دریافتند که امریکا هیچ تعهدی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سیدمرتضی فاطمیان در گفت‌وگو با  شاخص، اظهار کرد: همان طور که مقام معظم رهبری بیان کردند نیز مقاومت، تنها راه پیروزی بر مشکلات کشور است و این سخن رهبری برگرفته از وحی الهی است که خداوند به پیامبراسلام(ص) می‌فرماید؛ «باید در برابر دشمن استقامت بورزید و این استقامت را به کسانی که از شما پیروی می‌کنند نیز بیاموزید».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: به تعبیر امام راحل، امریکا یک شیطان بزرگ است و این یک واقعیت است که آمریکا یک قُلدُر زورگیر و به دنبال باج گیری است چراکه امروز همچون دزدان سرگردنه با ابزارهای پیشرفته زور و ستم خود را به ملت‌های مظلوم تحمیل می‌کند.

,

فاطمیان با اشاره به قدرت زور و استکبار امریکا، گفت: امریکا هم از آل سعود، دلارهای میلیاردی دریافت می‌کند و هم او را به گاوشیرده تشبیه می‌کند و در برابر این زور و استکبار خود، قدرت و توانمندی ایران اسلامی را می‌بیند چراکه ایران اسلامی مقاومت را تجربه کرده و تجربه این کشور در سوریه، عراق، فلسطین و یمن موفق بوده است.

,

امام جمعه شهر اقبالیه ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز بیان می‌کند که «امریکا مورد اعتماد نیست» و البته این عدم اعتماد را مسئولان دیدند و دریافتند که امریکا هیچ تعهدی ندارد و در برابر تعهدات خود، برجام را لغو کرد و کشورهای اروپایی نیز شرایطی همچون امریکا را دارند.

,

ایران اسلامی امروز در خاورمیانه حرف اول را می‌زند

, ایران اسلامی امروز در خاورمیانه حرف اول را می‌زند,

وی با اشاره به مهمترین مولفه‌های پیروزی و استقامت کشور، گفت: مقاومت و استقامت تنها راه پیروزی است که نتیجه ارزشمند این مقاومت را در خروج داعش از سوریه، مقاومت در حشدالشعبی عراق و در فلسطین مشاهده کردیم؛ بدانیم که امروز تنها راه برون رفت از مشکلات همان مقاومتی است که مقام معظم رهبری به آن تاکید دارند.

,

فاطمیان در خصوص نتیجه مذاکره با دشمن ادامه داد: دشمن برای دست یابی به اهداف خود تلاش کرد اما موفق نشد و راه مذاکره را پیش گرفت و امروز برای مذاکره با ایران، کشورهایی همچون  ژاپن را واسطه قرار می‌دهد؛ این اقدامات از حیله و نیرنگ‌های دشمن است.

,

امام جمعه شهر اقبالیه با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در خاورمیانه حرف اول را می‌زند، تصریح کرد: ما در طول سال‌ها، تجربه کرده‌ایم که به دشمن نمی‌توان اعتماد کرد و مذاکره با افرادی که مورد اعتماد نیستند، به کشور صدمه می‌زند.

,

فاطمیان در پایان خاطرنشان کرد: اگر امنیت برقرار باشد مشکلات دیگر قابل حل است؛ دستاورد بزرگ امنیت دفاعی کشور برگرفته از مدیریت حکیمانه رهبری است و  این رهنموردها موجب شده تا امروز در زمینه‌های مختلفی همچون دفاعی و نظامی خودکفا شویم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه