اخبار داغ

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی:

نبود خوابگاه ورزشی معضل میزبانی‌ از مسابقات قهرمانی کشور است

نبود خوابگاه ورزشی معضل میزبانی‌ از مسابقات قهرمانی کشور است
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی با بیان اینکه نبود خوابگاه ورزشی یکی از اساسی‌ترین و مهم ترین مشکلات ورزش استان است، گفت: نبود خوابگاه ورزشی، میزبانی مسابقات قهرمانی کشور توسط هیات‌های ورزشی را با مشکل مواجه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، محمد بروهی، معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی پیش از ظهر امروز چهار شنبه، در جمع اصحاب رسانه خراسان شمالی با اشاره به اینکه احداث خوابگاه ورزشی و سالن ورزشی مختص بانوان در بجنورد از اولویت های استان در صف نیازمندیهای ورزشی است، اظهار کرد: طرح توجیهی برای این دو پروژه پیشنهادی در حال آماده سازی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصراترک, عصراترک, ، محمد بروهی، معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی پیش از ظهر امروز چهار شنبه، در جمع اصحاب رسانه خراسان شمالی با اشاره به اینکه احداث خوابگاه ورزشی و سالن ورزشی مختص بانوان در بجنورد از اولویت های استان در صف نیازمندیهای ورزشی است، اظهار کرد: طرح توجیهی برای این دو پروژه پیشنهادی در حال آماده سازی است.,

بروهی گفت: ظرفیت پیشنهادی برای این خوابگاه 400 تخت است که برای مسابقات قهرمانی کشور قابل استفاده باشد.

,

این مقام مسئول افزود: نبود خوابگاه ورزشی یکی از اساسی‌ترین و مهم ترین مشکلات ورزش استان است که برای میزبانی مسابقات قهرمانی کشور هیات‌های ورزشی با آن روبرو هستیم .

,

وی ادامه داد: سالن ورزشی ملت بجنورد با قدمتی 55 ساله در زلزله سال 96 بجنورد خسارات زیادی را دید و بعد از بازدید شورای فنی استان، متشکل از دفتر فنی استانداری، اداره کل راه و شهرسازی پلمپ این مکان و غیرقابل استفاده بودن در دستور کار قرار گرفت.

,

بروهی افزود: بعد از رایزنی ها و بازدیدهای میدانی انجام شده، 900 میلیون تومان جهت ترمیم این بنا برآورد شد، که باتوجه به نداشتن صرفه اقتصادی اقدام به تخریب آن شد.

,

وی بیان کرد: همچنین سالن شش هزار نفره 19 مهر بجنورد براساس آخرین تخمین اعتباری در سال گذشته نیازمند 40 میلیارد تومان جهت اتمام پروژه بود که با وضعیت تورم های کنونی این نرخ نیز تغییر کرده است.

,

بروهی با اشاره به اینکه این سالن ورزشی 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، گفت: اکنون این پروژه در دستور کار است تا با زدن سقف از فرسودگی بنا جلوگیری شود.

,

 

,

تعطیلی هیات قایق رانی در سنوات گذشته به خاطر سو مدیریت ها

, تعطیلی هیات قایق رانی در سنوات گذشته به خاطر سو مدیریت ها, تعطیلی هیات قایق رانی در سنوات گذشته به خاطر سو مدیریت ها,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در خراسان شمالی 50 هیئت ورزشی در حال فعالیت هستند، گفت: استان خراسان شمالی در چندین رشته از جمله جودو، کنگ فو، قایقرانی ظرفیت میزبانی در استان را برای مسابقات کشوری دارد.

,

وی گفت: قایقرانی در سنوات گذشته کلید خورد ، متاسفانه بخاطر سو مدیریت برخی از افراد تعطیل شد که اکنون فعالیت این رشته ورزشی از سر گرفته شده است و در سد شیرین دره با تعاملاتی که با اداره آب منطقه ای دارند، در حال تمرین اند و تعاملاتی جهت میزبانی رشته بولینگ در استان برقرار شده است.

,

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی اضافه کرد: وضعیت روابط عمومی ورزش و جوانان خیلی جالب نیست، به فکر یافتن نیروی ذبده هستیم و باتوجه به اینکه در این سازمان اتفاقات خوبی رقم می خورد، متاسفانه به دلیل عدم ارائه نتیجه خوبی پیدا نمی کند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه