اخبار داغ

امام‌جمعه خلیل‌آباد:

عدم استقلال اداره تبلیغات اسلامی در خلیل‌آباد یک ضعف محسوب می‌شود

عدم استقلال اداره تبلیغات اسلامی در خلیل‌آباد یک ضعف محسوب می‌شود
امام‌جمعه خلیل‌آباد انجام مهندسی فرهنگی در سطح شهرستان خلیل‌آباد را لازم و ضروری دانست و گفت: اداره تبلیغات اسلامی در سطح شهرستان نداریم و مسئول تبلیغات اسلامی در کاشمر و خلیل‌آباد و کوهسرخ یک نفر است که یک ضعف محسوب می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حجت‌الاسلام علی ناهیدی، ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلیل‌آباد که به‌منظور بررسی عملکرد دستگاه‌های مختلف در ماه مبارک رمضان و برنامه‌ریزی دهه کرامت برگزار شد، اظهار داشت: تأثیرگذاری مسائل فرهنگی و حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی در جامعه نسل جوان و دانش آموزان قابل‌انکار نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی همچنین ادامه داد: علی‌رغم تمام تلاش‌های 40 ساله‌ای که دشمنان داخلی و خارجی برای جدا کردن مردم و ملت از نظام و انقلاب انجام می‌دهند ولی موفق نشده‌اند که به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

,

امام‌جمعه خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه تقویت باورهای دینی و فرهنگی می‌تواند تأثیرگذاری خوبی در سطح شهرستان داشته باشد، خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های خوب دینی، معنوی و فرهنگی در سطح شهرستان وجود دارد و علاوه بر آن تمام شهرها و روستاهای شهرستان، روحانی دارد و هیئت‌های مذهبی بسیار فعال و توانمند هستند.

,

وی انجام مهندسی فرهنگی در سطح شهرستان خلیل‌آباد را لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: در سطح کل شهرستان باید دستگاهی علاوه بر بخش‌هایی که کار فرهنگی می‌کنند وجود داشته باشد که بار فرهنگی را بر دوش بکشد.

,

ناهیدی بابیان اینکه اداره تبلیغات اسلامی در سطح شهرستان نداریم و مسئول تبلیغات اسلامی در کاشمر و خلیل‌آباد و کوهسرخ یک نفر است که یک ضعف محسوب می‌شود، اذعان کرد: انعکاس مجموعه اخبار و برنامه‌هایی که در سطح شهرستان نظیر اعتکاف، روز قدس، عید فطر، محفل انس با قرآن و... در رسانه‌های چقدر قابل دفاع است؟

,

 وی در پایان با تأکید بر اینکه این در شأن مردم شهرستان نیست که با این همه سرمایه‌گذاری مسائل فرهنگی ولی در انعکاس برنامه‌های فرهنگی در رده‌های پایین قرار بگیریم، عنوان کرد: همه باید در جهت اعتلای شهرستان پیش‌قدم و فعال باشیم و به‌موقع توانمندی‌های خود را رسانه‌ای کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه