اخبار داغ

فرماندار خلیل‌آباد:

مصوبات شورای فرهنگ عمومی برای کلیه دستگاه‌ها لازم‌الاجرا است

مصوبات شورای فرهنگ عمومی برای کلیه دستگاه‌ها لازم‌الاجرا است
فرماندار خلیل‌آباد بابیان اینکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی برای کلیه دستگاه‌ها لازم‌الاجرا است، گفت: شورای فرهنگی عمومی شهرستان خلیل‌آباد باید رویکرد مردمی کردن فرهنگ در سطح شهرستان را مدنظر داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، ابراهیم قاسم پور ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلیل‌آباد ضمن تبریک دهه کرامت و تقدیر از برگزاری برنامه‌های باشکوه ماه رمضان، ارتحال امام (ره) و عید سعید فطر و روز قدس در سطح شهرستان خلیل‌آباد، اظهار داشت: در مرحله اول همه دستگاه‌های اجرایی باید مصوبات شورای فرهنگ عمومی را لازم‌الاجرا بدانند و قطعاً این مصوبات پیگیری خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی بابیان اینکه شورای فرهنگی عمومی شهرستان خلیل‌آباد باید رویکرد مردمی کردن فرهنگ در سطح شهرستان را مدنظر داشته باشد، خاطرنشان کرد: در تمام مباحث فرهنگی شهرستان علاوه بر استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف باید به سمت اجتماعی کردن امور پیش برویم.

,

 فرماندار خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه ایجاد سمن‌ها و کانون‌های فرهنگی هنری می‌توانند بازوی شورای فرهنگ عمومی باشند، تصریح کرد: دستگاه‌هایی که سروکار بیشتری با مباحث فرهنگی دارند باید در بحث اجتماعی و مردمی کردن فرهنگ پیش‌گام و پیش‌قدم باشند.

,

وی با اشاره به اینکه تمام مدیران حاضر در نشست‌های مختلف علاوه بر ارائه گزارش کار خود باید ایده و برنامه‌ای برای اجرا به‌خصوص در مباحث فرهنگی داشته باشند، اذعان کرد: مدیران باید برنامه محور باشند و برنامه‌های فرهنگی خود را ارائه دهند تا یک تقویم مناسبتی ارائه و بعد مصوب شدن، برنامه کاری سال بسته شود.

,

قاسم پور با تأکید بر اینکه ارتقاء و افزایش دانش عمومی و آگاهی فرهنگی مردم باید جزو برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی باشد و همه این‌ها از طریق برنامه‌ریزی محقق خواهد شد، عنوان کرد: شورای فرهنگ عمومی باید بحث سیاست‌گذاری فرهنگی و اعتقادی در سطح شهرستان را مدنظر داشته باشد.

,

وی همچنین در ادامه تشریح کرد: سال رونق تولید در ادامه سال‌های اقتصاد مقاومتی است و می‌توانیم بحث فرهنگ مصرف را در این سال با تهیه تیزر، انیمیشن، نماهنگ و... ارتقا دهیم تا شعار سال عملیاتی و محقق شود.

,

فرماندار خلیل‌آباد در پایان بابیان اینکه استفاده از ظرفیت رسانه باید در دستور کار باشد، خاطرنشان کرد: در دنیای شیشه‌ای امروز هیچ‌کس نمی‌تواند خود را از رسانه پنهان کند و هر چه زودتر باید بحث خبرنگار صداوسیمای شهرستان تعین تکلیف شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه