اخبار داغ

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل:

حضور نمایندگان 15 کشور در اجلاس اکو/ دانشگاه محقق اردبیل محل برگزاری اجلاس است

حضور نمایندگان 15 کشور در اجلاس اکو/ دانشگاه محقق اردبیل محل برگزاری اجلاس است
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: نمایندگان 15 کشور و بیش از 70 میهمان خارجی و 250 میهمان داخلی در اجلاس اکو که با محوریت گردشگری سلامت در اردبیل برگزار خواهد شد، حضور خواهند یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما،نادر فلاحی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 70 میهمان خارجی و 250 میهمان داخلی در اجلاس اکو  که با محوریت گردشگری سلامت در اردبیل برگزار خواهد شد، حضور خواهند یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه نمایندگان 15 کشور در این اجلاس حضور خواهند یافت، گفت: اسکان میهمانان در هتل های لاله، رویال و پدرام شهر سرعین خواهد بود.

,

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با تاکید بر اینکه 8 بسته ویژه سرمایه گذاری برای ارایه به سرمایه گذاران آماده شده است، ادامه داد: حضور در نمایشگاه گردشگری سلامت و برپایی نمایشگاه صنایع دستی از جمله دیگر برنامه های ما در این اجلاس خواهد بود.

,

فلاحی اضافه کرد: این اجلاس در محل دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد که در آن وزرا، سفرا و رووسای اتاق بازرگانی کشورهای عضور حضور خواهند یافت.

,

وی افزود: همچنین در این اجلاس و نمایشگاه نمایندگانی از بیمارستان های ممتاز کشور در حوزه سلامت از تهران، شیراز، تبریز و ارومیه حضور خواهند یافت و آخرین یافته های خود را در این حوزه به نمایش خواهند گذاشت.

,

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: برگزاری بازی های بومی و محلی، آداب و رسوم استان، غذاهای محلی و برپایی آلاچیق از دیگر برنامه های اداره کل میراث فرهنگی استان در این اجلاس است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه