اخبار داغ

طوفان سیستان ۸۰ نفر را روانه بیمارستان کرد

طوفان سیستان ۸۰ نفر را روانه بیمارستان کرد
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۸۰ نفر از مردم منطقه سیستان به دلیل عوارض تنفسی، چشمی و قلبی ناشی از طوفان گرد و خاک راهی مراکز درمانی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر، عبدالرحمن شهنوازی اظهار داشت: با توجه به شدت گرفتن طوفان طی چند روز اخیر در شهرستان‌های زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز ۸۰ نفر تاکنون به به دلیل عوارض تنفسی، چشمی و قلبی ناشی از طوفان گرد و خاک راهی مراکز درمانی و بیمارستان‌ها شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به آماده باش نیروهای امدادی و درمانی در منطقه سیستان افزود: طی این مدت پس از تماس با سامانه ۱۱۵ اورژانس بلافاصله نیروهای اورژانس جهت اقدامات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

,

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: از این ۸۰ نفر مصدوم ۴۷ نفر پس از مراجعه درمان و ترخیص و ۳۳ نفر نیز در بیمارستان بستری شدند.

,

وی تصریح کرد: براساس هشدارهای هواشناسی مبنی شدت وزش بادهای ۱۲۰ روزه و افزایش غلظت ریزگردها در منطقه سیستان از مردم این منطقه به ویژه بیماران، سالمندان و کودکان خواهشمندیم در این مدت از ترددهای غیر ضروری در فضای باز خودداری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه