اخبار داغ

نماینده مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

مقاومت نقطه قوت انقلاب اسلامی/ هیمنه تبلیغاتی دشمن ابر کاغذی است/ لزوم هوشیاری در شیوه‌های دیپلماسی دشمن

مقاومت نقطه قوت انقلاب اسلامی/ هیمنه تبلیغاتی دشمن ابر کاغذی است/ لزوم هوشیاری در شیوه‌های دیپلماسی دشمن
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی (ره) در بحث مقابله با ظلم، استقامت را مطرح کردند و این مقاومت ابتدا جای خود را بین مردم ایران و بعد از آن مردم سایر جهان باز کرد و نقطه قوت انقلاب اسلامی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد باقرعبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در خصوص این‌که جاذبه اصلی امام و انقلاب در مقاومت است ، اظهار کرد: زیربار ظلم نرفتن، با آن مبارزه کردن و استقلال داشتن مسائلی است که انسان فطرتا به آن علاقه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی با بیان این‌که در فطرت انسان‌ها هرچه باشد آن را می‌پسندند و آن‌چه با فطرت انسان همخوانی داشته باشد همواره باقی و موثر است، افزود: تنها کسانی که مبارزه با ظلم را نمی‌پسندند ظالمان هستند.
,
 
,
مقاومت نقطه قوت انقلاب اسلامی شد
, مقاومت نقطه قوت انقلاب اسلامی شد, مقاومت نقطه قوت انقلاب اسلامی شد,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امام خمینی (ره) نیز در بحث مقابله با ظلم، استقامت را مطرح کردند و این مقاومت ابتدا جای خود را بین مردم ایران و بعد از آن مردم سایر جهان باز کرد و نقطه قوت انقلاب اسلامی شد.
,
 
,
عبادی عنوان کرد: مقاومت در برابر ظلم قدرت نرمی به انقلاب اسلامی داده و باعث شده در سرتاسر دنیا و حتی قلب اروپا و آمریکا جا باز کند.
,
 
,
وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر آل‌سعود با آن مواجه است همین ظلم و تحقر پذیرفتن آن‌ها در برابر استعمار است که به شدت در قدرت نرم آن‌ها تأثیرگذار بوده و آن‌ها را مضمحل کرده است.
,
 
,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: آل‌سعود توان اتکا از درون و بیرون را نداشته و به شدت وابسته به استعمارگران شده به گونه‌ای‌که آن‌ها را می‌دوشند و تحقیر نیز می‌کنند اما در عین حال توان این‌که در برابر این تحقیرها و ذلت‌ها ایستادگی کند ندارد چراکه قدرت نرمی ندارد، موقعیتی در سطح افکار عمومی نداشته و از همه بدتر جایگاهی در درون کشور خود ندارد.
,
 
,
عبادی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به دلیل قدرت نرم که بخش از آن مربوط به روحیه مقاومت و ظلم‌ناپذیری است توانسته محکم ایستادگی کند و ما در این زمینه هر چه بیشتر موفق باشیم یقینا قدرت بیشتری خواهیم داشت.
,
 
,
وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها و نظام سلطه غرب از جهات مختلفی آسیب‌های جدی دیده و مشکلات متعددی دارند. همان‌طوری که مقام معظم رهبری پیش‌بینی کردند فروپاشی غرب اتفاق خواهد افتاد و خیلی دور نیست که ضربات کاری که بر نظام سلطه و به خصوص آمریکا وارد خواهد شد را مردم دنیا خواهند دید. کشور آمریکا از بعد درونی و اقتصادی جایگاهی ندارد.
,
 
,
هنجارشکنی‌های آمریکا ناشی از ضعف است
, هنجارشکنی‌های آمریکا ناشی از ضعف است, هنجارشکنی‌های آمریکا ناشی از ضعف است,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بخشی از هنجارشکنی‌های عجیب و غریبی که آمریکایی‌ها در سطح دنیا دارند و با تمام دنیا درگیر هستند نشان از ضعف و مشکلات متعدد آن‌ها است. اضمحلال و سقوط خود را در آینده نه چندان دور می‌بینند که دست به این اقدامات می‌زنند.
,
 
,
هیمنه تبلیغاتی دشمن ابر کاغذی است
, هیمنه تبلیغاتی دشمن ابر کاغذی است, هیمنه تبلیغاتی دشمن ابر کاغذی است,
عبادی تأکید کرد: از هیمنه تبلیغاتی دشمن نباید ترسید چراکه ابر کاغذی است و نمونه آن در جنگ با ایران اسلامی و اعزام یک ناو هواپیمابر به منطقه خاورمیانه بود که با هیاهوی رسانه‌ای خواستند مردم را بترسانند اما مقام معظم رهبری و مسئولان کشور محکم ایستادگی کردند و این هیاهویی که با آن همه تبلیغات رسانه‌ای همراه بود یکدفعه به طور کامل متوقف شد و عقب‌نشینی کردند.
,
 
,
وی ادامه داد: نباید از آمریکا و غربی‌ها ترسید و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: "تحریم‌هایی که گذاشته‌اند بی‌سابقه است. شکستی که خواهند خورد نیز بی‌سابقه خواهد بود".
,
 
,
مقاومت پاسخی بر خواسته‌های نامشروع دشمن است
, مقاومت پاسخی بر خواسته‌های نامشروع دشمن است, مقاومت پاسخی بر خواسته‌های نامشروع دشمن است,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که وقتی مقاومت می‌کنیم به خواسته‌های ناشروع دشمنان جواب نمی‌دهیم اما وقتی که تسلیم می‌شویم خواسته‌های آن‌ها را باید جواب دهیم، گفت: تسلیم بسیار هزینه داشته و بدون محدودیت است چون برخاسته از حرص و طمع اضافی بوده و محدود نیست. هرچه حرف دشمنان را گوش دهیم طمع آن‌ها بالاتر رفته و هزینه‌ها بیشتر خواهد شد.
,
 
,
وی اظهار کرد: دشمنان نقشه‌هایی برای خاورمیانه طراحی کرده و برنامه‌هایی دارند. در برخی از جاها نقشه‌های خود را اجرا کرده و خیلی از جاها به خصوص جاهایی که مربوط به جبهه مقاومت بوده اصلا موفق نبوده‌اند. نقشه دشمنان آقایی اسرائیل بر کل مسلمانان کشورهای اسلامی است و مصالح آن‌ها اقتضا نمی‌کند که در منطقه کشورهای مقتدری وجود داشته باشد. اگر در برابر دشمنان تسلیم شویم نقشه‌های خود را سریع‌تر پیاده می‌کنند و به ما رحم نخواهند کرد.
,
 
,
ضعف اسرائیل در برابر جبهه مقاومت
, ضعف اسرائیل در برابر جبهه مقاومت, ضعف اسرائیل در برابر جبهه مقاومت,
عبادی با بیان این‌که راهی جز مقاومت نداریم، تأکید کرد: مقاومت همواره جواب درست داده و امروز نیز در سایه مقاومت اسرائیل در هیچ دورانی از حیات ناشروع خود این‌گونه که امروز ضعیف است، ضعیف و ناتوان نبوده است.
,
 
,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که دشمن سعی بر نزدیک‌شدن به مسئولان و مردم ایران دارد، گفت: دشمن شیوه‌های مختلفی دارد گاهی اظهار مهر و محبت می‌کند و گاهی چنگال‌های واقعی خود را نشان می‌دهد. مهم این است در تمام موارد به دشمن اعتماد نکنیم و به منافع ملی و عزت خود نگاه کرده و بر اساس آن عمل کنیم.
,
 
,
مسئولان مراقب دام‌های دشمن باشند
, مسئولان مراقب دام‌های دشمن باشند, مسئولان مراقب دام‌های دشمن باشند,
وی ادامه داد: دشمن شیوه‌های دیپلماسی مختلفی بکار می‌گیرد لذا مسئولان باید هوشیارانه بررسی کنند و مراقب این باشند که در دام دشمن نیفتاده و آن‌چه منافع ملت است را در نظر بگیرند.
,
 
,
عبادی با اشاره به اقتصاد بدون نفت، گفت: اگر اقتصاد بدون نفت که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده را درست اجرا کنیم موجب افزایش تولید، کاهش واردات و افزایش صادرات خواهد شد و این‌ها هه مسائل مهمی است که باید به آن توجه می‌شد و نشده است.
,
 
,
اقتصاد بدون نفت مصداق عملی اقتصاد مقاومتی است
, اقتصاد بدون نفت مصداق عملی اقتصاد مقاومتی است, اقتصاد بدون نفت مصداق عملی اقتصاد مقاومتی است,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وقتی اقتصاد و بودجه جاری کشور متکی به نفت نباشد مصداق عملی‌شدن اقتصاد مقاومتی است و در برابر تحریم‌ها مقاوم خواهیم شد.
,
 
,
وی تصریح کرد: باید در چارچوب اقتصاد مقاومتی نفت و فرآوری آن از پالایشگاه‌ها را توسعه می‌دادیم که این کار عملی نشد و متأسفانه ستاد اقتصاد مقاومتی جز شعار و حرف چیزی نداشت که اگر کاری انجام می‌شد الان تحریم‌پذیر نسبت به آن نبودیم. حال نیز تحریم‌ها فرصتی است که بتوانیم به اقتصاد بدون نفت متکی باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه