اخبار داغ

رئیس سازمان بهره وری در یزد:

یزد، استان پیشرو درحوزه مدیریت بهره‌وری است

یزد، استان پیشرو درحوزه مدیریت بهره‌وری است
رئیس سازمان بهره وری ایران گفت: می‌توان به جرات اعلام کرد که استان یزد به عنوان یکی از استان‌های پیش رو در حوزه مدیریت بهره وری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، فاطمه پهلوانی ظهر امروز در نشست بررسی سند آمایش استان یزد گفت: سازمان ملی بهره‌وری با دست خالی و توان بسیار اندکی که هم در زمینه لجستیک و هم نیروی کار کارشناسی دارد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی  افزود: در استان یزد همانطور که انتظار می‌رفت اقدامات و کارهای ارشمندی در زمینه بهره‌وری انجام گرفته است و مزیت استان یزد نسبت به سایر استان‌ها در واقع  فرهنگ و روحیه اجتماعی مردم آن است با آنچه از آن به عنوان منابع طبیعی یاد می‌شود و با اتکا به بهره‌وری توانسته نتایج خوبی در زمینه کسب و کار و حفظ و نگهداری تمدن و فرهنگی که از قدیم در این خطه بوده است انجام دهد.

,

رئیس سازمان بهره وری ایران عنوان کرد: امیدورایم همفکری و هم اندیشی که برآمده از درک بالای مسئولین و فرهنگ عمیق و ریشه دار مردم پرتلاش و صبور یزد است مستدام باشد وبتوانیم استان یزد را به عنوان استان الگوی بهره وری در کشور معرفی کنیم و در اولین همایش متولیان بهره وری استان‌ها، استان یزد بتواند به عنوان استان پیشرو، نتایح و ثمرات فعالیت‌هایی که با رویکرد  بهره‌وری داشته و پیش نیاز آن تدوین سند آمایش است را مشاهده کند.

,

پهلوانی خاطرنشان کرد: این افتخاری بزرگ است که سند آمایش که کار کارشناسی روی آن انجام شده در معرض دید عموم و صاحبنظران قرار گفته و هر کس حتی یک شهروند معمولی نیز در این خطه می‌تواند در خصوص این سند اعلام نظر کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه