اخبار داغ

بیش از 2 ماه گذشت؛

وعده‌های سر خرمن به کشاورزان خوزستان/ خسارت سیل پرداخت شد یا قرار است بشود؟!

وعده‌های سر خرمن به کشاورزان خوزستان/ خسارت سیل پرداخت شد یا قرار است بشود؟!
خسارت سیل فقط به استان‌های گلستان و مازندران پرداخت شده و ریالی بابت خسارت به سایر استان‌ها هنوز پرداخت نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب؛ فروردین ماه امسال سیلاب عظیمی وارد خوزستان شد و حجم بالای آب موجب بحرانی شدن شرایط استان برای حدود یکماه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
این سیل علاوه بر وارد آوردن خسارت های مالی به روستاها و شهرهای پایین دست سدهای استان، به هزاران هکتار از اراضی کشاورزی مردم که اغلب آنها آماده برداشت محصول بودند، خسارت زد.
,
 
,
در آن روزهای بحرانی که مردم درگیر سیل بودند و همه دارایی خود را از دست رفته دیده اند، مسئولان دولتی با حضور در میان آنها وعده پرداخت خسارت سیل به منازل و به ویژه زمین های کشاورزی را در اسرع وقت می دادند.
,
 
,
محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی فروردین ماه امسال پس از بازدید از زمین های کشاورزی خسارت دیده در شهرستان شوشتر، از آغاز پرداخت خسارت های سیل به کشاورزان خوزستانی از 24 فروردین ماه 98 خبرداده بود.
,
 
,
پیش از این کیخسرو چنگلوایی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان روز بیستم فروردین ماه در جمع خبرنگاران، خبر از آغاز پرداخت خسارت های سیل در سال زراعی 97-98 داد.
,
 
,
کشاورزان خسارت دیده نیز با امید به این وعده ها به بازسازی منازل روستایی خود و آماده شدن برای کشت تابستانه مشغول شدند اما ظاهراً وعده های مسئولان بازهم سر خرمن از آب در آمده است.
,
 
,
وزیر جهاد کشاورزی شامگاه چهارشنبه 22 خردادماه، در نشست با فعالان اقتصادی و مسئولان خراسان شمالی با اشاره به حجم خسارت های سیل به استان های کشور، گفت: خسارت سیل فقط به استان‌های گلستان و مازندران پرداخت شده و ریالی بابت خسارت به سایر استان‌ها هنوز پرداخت نشده است.
,
 
,
محمود حجتی تصریح کرد: قرار است که در جلسه یکشنبه هیئت دولت در این خصوص تصمیم‌گیری شود.
,
 
,
اکنون که بیش از دوماه از پایان سیل فروردین امسال گذشته است و کشاورزان ناچار، سرخوش از وعده های پوچ مسئولان دولتی هستند، خود را برای کشت تابستانه ای آماده می کنند که پیش از در سیل اخیر همه دارایی خود را از دست داده بودند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه